Gå til innhold

Stress og nervøsitet, -noen tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Konemor

Min kjære mann har (i perioder) en meget stressende og krevende jobb. I tillegg sliter han med at han "drar med seg" jobben hjem mentalt, og har dårlig selvtillit.

Nå har vi tenkt å prøve å gripe tak i dette på flere måter. Bl.a lurer jeg på hva slags tilskudd som er å anbefale til ham?

Han spiser (stort sett daglig) en vitamineral, og 500-1000 gram omega 3.

I tillegg lurer vi litt på Mega B-Stress (fra Solaray) som innholder b-vit, c-vit og magnesium. Har lest at man i utlandet bruker magnesium som et nervestyrkende middel. Stemmer dette, og i tilfelle hvilke doser.

Ellers lurer jeg litt på Avena Sativa. Hvor mye, og hvor ofte, evt?

Ellers noen gode tips? Takker for alle råd.

Vennlig hilsen konemor!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58764-stress-og-nerv%C3%B8sitet-noen-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Konemor

skift jobb... Penger er ikke alt !

Det viktigste er å føle seg verdifull og ikke ha følelsen av å alltid være på etterskudd. Tror ikke kosttilskudd hjelper så mye dessverre.

Emnet har vært oppe til vurdering (forslag fra meg) men han _trives_ faktisk i sitt yrke, og vil ikke bytte.

Pluss at han har mange år på skolebenken, og ditto studielån.

Han har mer tenkt å gripe tak i selvbilde-delen, og selvtilliten. Han mener selv at dette er årsaken til problemet, og dessuten ville fulgt ham som nissen på lasset, i en evt ny jobb.

Men takk for innspillet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...