Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Nå har jeg drukket weight gainer i vel 10 dager og nå er boksen tom.. men jeg har ikke gått opp i vekt..kanskje bare litt..værtfall under et halvt kilo.. jeg tok bare 100g to ganger om dagen (anbefalt var: 100-150 g 2-3 ganger om dagen) men alikevel har jo jeg tross alt fått i meg over 800kcal ekstrahver dag i tilegg til at jeg har prøvd å spise mer enn til vanlig. Den der boksen koster 550 kr så nå¨lurer jeg på om noen har noen synspunkter? Kan det være at jeg burde ha tatt 150g 3 ganger om dagen? Er det noe vits i at jeg kjøper mer å prøver det når jeg ikke har gått opp i vekt av 3kg med weightgainer i løpet av 10dager? Det koster jo penger.. jeg er fullt villig til å betale masse penger jeg, alt for noen kilo ekstra... men kommer jeg virklig til å legge på meg av dette? veldig takknemmelig for svar =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg la på meg 4 kg før boksen var tom. Og det er første gangen jeg har lagt på meg. Jeg drakk to ganger öm dagen, 4dl melk + pulver, og det var 800 kalorier x 2. Fulgte oppskriften på boksen. Tenkte jeg skulle kjøpe mer neste gang jeg dro til Sverige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.