Gå til innhold

er det noe vits i ?

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Nå har jeg drukket weight gainer i vel 10 dager og nå er boksen tom.. men jeg har ikke gått opp i vekt..kanskje bare litt..værtfall under et halvt kilo.. jeg tok bare 100g to ganger om dagen (anbefalt var: 100-150 g 2-3 ganger om dagen) men alikevel har jo jeg tross alt fått i meg over 800kcal ekstrahver dag i tilegg til at jeg har prøvd å spise mer enn til vanlig. Den der boksen koster 550 kr så nå¨lurer jeg på om noen har noen synspunkter?

Kan det være at jeg burde ha tatt 150g 3 ganger om dagen? Er det noe vits i at jeg kjøper mer å prøver det når jeg ikke har gått opp i vekt av 3kg med weightgainer i løpet av 10dager? Det koster jo penger.. jeg er fullt villig til å betale masse penger jeg, alt for noen kilo ekstra... men kommer jeg virklig til å legge på meg av dette?

veldig takknemmelig for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la på meg 4 kg før boksen var tom. Og det er første gangen jeg har lagt på meg. Jeg drakk to ganger öm dagen, 4dl melk + pulver, og det var 800 kalorier x 2. Fulgte oppskriften på boksen. Tenkte jeg skulle kjøpe mer neste gang jeg dro til Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...