Gå til innhold

Til Debatt: :-) Hva mener du om denne saken?


flisa

Anbefalte innlegg

Dette var roing med påhengsmotor!!!!! Jeg TROR de hadde sett rart på meg om jeg kom og forlangte en brystforstørring fordi jeg ellers risikerte at min familie ville drept meg? *lol*

Tror det egentlig er ganske få som sier slikt ja, flisa. Ro sa du???!!!

ha ha!

Det er aslå bedre om noen kommer å sier at de har en mann som klager på at de er for vide der nede og derfor ønsker å stramme inn, en noen som kan ha livet sitt hengende i en syltynn tråd??

Hvor er logikken din flisa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg- en sortkledd, klok, beundet og nådesløs mann, som redder skjønne, desperate ikke-jomfruer med bart i nød... I like that!!! .-D

Er barten din i nød?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ved skjønnhetsoperasjoner er det vel pasienten som betaler alt selv? Det er det vel ikke ved denne typen operasjon?

Jeg har ikke tatt noe parti i denne saken, vet ikke hva jeg egentlig mener.

Skjønnhetsoperasjon med konsekvenser kan man vel da kalle dem Solsikke. De med alt for store bryster får dekt operasjonen. De som får en dårlig holdning av for store bryster. Det er kanskje en bedere grunn en at man kan miste livet?

Jeg vet at de som blir tvangsgiftet har gærne familier i utgangspunktet, og jentene bør ikke lide for dette. Men når det er sakt, så synes jeg en slik operasjon er tullete. Ikke bare brune jenter tar den operasjonen heller.

Hva med dem som skjærer av dingsen sin fordi de føler de er jenter? får de dekt operasjonen tror du?

Begge handler om livskvalitet.

Man kan jo formane om at jentene ikke burde ha sex før ekteskap da, men alle vet hvor vanskelig det ville ha vært, eller?

Ingen har så sterk kontroll på seg selv at de aldri gjør noe de ikke burde gjøre.

Har egentlig ikke gjort meg opp en sikker mening jeg heller.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ørkenvandreren

Det blir alltid blod på lakenet når jeg feier over damene.

Dette skyldes enten;

A. Jeg tar bare jomfruer

B. Jeg har et enormt utstyr

C. Jeg er så horny at jeg plugger damene lenge før det kommer en dråpe "smøring"

Selv liker jeg tanken på alternativ B.....

Men innlegget var kanskje litt utenfor tema??? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det egentlig er ganske få som sier slikt ja, flisa. Ro sa du???!!!

ha ha!

Det er aslå bedre om noen kommer å sier at de har en mann som klager på at de er for vide der nede og derfor ønsker å stramme inn, en noen som kan ha livet sitt hengende i en syltynn tråd??

Hvor er logikken din flisa?

Du sier: "Det er aslå bedre om noen kommer å sier at de har en mann som klager på at de er for vide der nede og derfor ønsker å stramme inn, en noen som kan ha livet sitt hengende i en syltynn tråd??"

Mulig det er DAMA selv som synes hun er for vid, og uansett - - - et godt sexliv ER viktig. Å ha et slapt underliv er plagsomt, det medfører inkontinens og dårlig kniping, og kan rettes på. Og JA, jeg mener det er VIDEN STOR FORSKJELL å snakke om livskvalitet fremfor drapstrusler.

En som blir truet på livet om en ikke gjør som den som truer sier, kan sikkert få det bedre om hun føyer seg???? tilsynelatende. Men det er da vitterlig overgriperen som burde opereres for noe helt annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir alltid blod på lakenet når jeg feier over damene.

Dette skyldes enten;

A. Jeg tar bare jomfruer

B. Jeg har et enormt utstyr

C. Jeg er så horny at jeg plugger damene lenge før det kommer en dråpe "smøring"

Selv liker jeg tanken på alternativ B.....

Men innlegget var kanskje litt utenfor tema??? *s*

Dersom B, vil du vurdere å være med på avstøpingsprosjektet vårt, da?

PS. Det er MØE penger involvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir alltid blod på lakenet når jeg feier over damene.

Dette skyldes enten;

A. Jeg tar bare jomfruer

B. Jeg har et enormt utstyr

C. Jeg er så horny at jeg plugger damene lenge før det kommer en dråpe "smøring"

Selv liker jeg tanken på alternativ B.....

Men innlegget var kanskje litt utenfor tema??? *s*

Kjære forvirrede gamle mann.

Skal vi ta en liten tur ut i luften? :-) Se - regnet har lagt seg nå, -det er sikkert kaffe å få et sted, og så snakker vi roooolig om hvem som har vært slem med deg :-)

*kom nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dersom B, vil du vurdere å være med på avstøpingsprosjektet vårt, da?

PS. Det er MØE penger involvert....

Avstøping ? Ikke gjør som et utall andre. Gips blir 100 grader varm når den stivner, og de fleste som har brent seg kraftig, er de som stikker hånda nedi. Det har også vært tilfeller med menn som har stukket sin erigerte nedi og skal lage lateksutgave av den, men da har de nappan ut fort skal jeg si :-), Hånda får man ikke løs så fort, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstøping ? Ikke gjør som et utall andre. Gips blir 100 grader varm når den stivner, og de fleste som har brent seg kraftig, er de som stikker hånda nedi. Det har også vært tilfeller med menn som har stukket sin erigerte nedi og skal lage lateksutgave av den, men da har de nappan ut fort skal jeg si :-), Hånda får man ikke løs så fort, dessverre.

*ler* - Mannfolk er noen rare dyr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstøping ? Ikke gjør som et utall andre. Gips blir 100 grader varm når den stivner, og de fleste som har brent seg kraftig, er de som stikker hånda nedi. Det har også vært tilfeller med menn som har stukket sin erigerte nedi og skal lage lateksutgave av den, men da har de nappan ut fort skal jeg si :-), Hånda får man ikke løs så fort, dessverre.

http://www.paradise.no/gratis/willy_bygg.PDF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier: "Det er aslå bedre om noen kommer å sier at de har en mann som klager på at de er for vide der nede og derfor ønsker å stramme inn, en noen som kan ha livet sitt hengende i en syltynn tråd??"

Mulig det er DAMA selv som synes hun er for vid, og uansett - - - et godt sexliv ER viktig. Å ha et slapt underliv er plagsomt, det medfører inkontinens og dårlig kniping, og kan rettes på. Og JA, jeg mener det er VIDEN STOR FORSKJELL å snakke om livskvalitet fremfor drapstrusler.

En som blir truet på livet om en ikke gjør som den som truer sier, kan sikkert få det bedre om hun føyer seg???? tilsynelatende. Men det er da vitterlig overgriperen som burde opereres for noe helt annet...

Jammen kjære deg da flisa, det hjelper ikke om du synes det er mer grunn for en vid dame i underlivet å operere en en som blir truet på livet.

Det er jo helt hull i hodet at du føler den vide damen er mer berettiget til en operasjon en en som kan bli truet på livet. Man kan ikke vite med sikkerhet FØR denne jenta gifter seg uten jomfruhinnen om mannen eller hans familie vil reagere med å morde henne. Men synes du ærlig talt det er verd å vente å se?

Mer verd å operere en gammel vid dame?

Uff. Dakkar deg flisa ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen kjære deg da flisa, det hjelper ikke om du synes det er mer grunn for en vid dame i underlivet å operere en en som blir truet på livet.

Det er jo helt hull i hodet at du føler den vide damen er mer berettiget til en operasjon en en som kan bli truet på livet. Man kan ikke vite med sikkerhet FØR denne jenta gifter seg uten jomfruhinnen om mannen eller hans familie vil reagere med å morde henne. Men synes du ærlig talt det er verd å vente å se?

Mer verd å operere en gammel vid dame?

Uff. Dakkar deg flisa ;-D

Nei, jeg mener det er hårreisende at unge jenter skal behøve å gå igjennom detet fordi at gamle menn truer med å drepe dem. Det er ikke NOE frivillighet dette. Og jentene er FRISKE og feiler intet annet enn at de har hatt sex.

Jentene er livredde for represalier, det er DET som er problemet.

Hadde jeg kommet og skulle grini meg til en operasjon ved å si at jeg ville bli drept av familien min om den ikke ble utført, så skal jeg vedde på at både politi og kriseapparatet hadde blitt koblet inn. jeg hadde ikke fått det!

SYNS du de skal underkaste seg på denne måten, disse jentene som har bevist - ved at de har hatt sex før ekteskapet - at de ikke er tilhenger av denne uskikken?

Jeg syns ikke de som utfører denne operasjonene gjør annet enn å si at "de gamle sortemenn" har rett - jenter skal snurpes igjen, uansett om det er løgn eller ikke. ÆRE FREMFOR ALT.

PFØY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mener det er hårreisende at unge jenter skal behøve å gå igjennom detet fordi at gamle menn truer med å drepe dem. Det er ikke NOE frivillighet dette. Og jentene er FRISKE og feiler intet annet enn at de har hatt sex.

Jentene er livredde for represalier, det er DET som er problemet.

Hadde jeg kommet og skulle grini meg til en operasjon ved å si at jeg ville bli drept av familien min om den ikke ble utført, så skal jeg vedde på at både politi og kriseapparatet hadde blitt koblet inn. jeg hadde ikke fått det!

SYNS du de skal underkaste seg på denne måten, disse jentene som har bevist - ved at de har hatt sex før ekteskapet - at de ikke er tilhenger av denne uskikken?

Jeg syns ikke de som utfører denne operasjonene gjør annet enn å si at "de gamle sortemenn" har rett - jenter skal snurpes igjen, uansett om det er løgn eller ikke. ÆRE FREMFOR ALT.

PFØY!

Om jeg synes at man skal vente med sex til man er gift? ja, selvfølgelig synes jeg det. Jeg er muslim vet du.

Men de jenter og deres familier som driver med tvangsgifting og dreper av ærens skyld osv. følger ikke muslimske lover. At de da pluttselig skal være så absolutte strenge på dette med jomfruhinnen, er hykklersk.

Når det er sakt, så vet jeg at de som ikke kommer i fra bøgda med snodige og voldlige kulturbelakt fanatisme, så sjekkes ikke dette lenger.

Grunnen er at de som ikke kommer i fra slike steder er mer opplyste og har kunnskaper osv.

Hvordan man bør bekjempe denne problematikken, vet jeg ikke. Men man bør ikke begynne med å la være å operere disse jentene. Vil jo ikke at de muligens kan bli drept.

Må si det er evigheter siden jeg har hørt om at noen har blitt drept av den grunn. Og da var det evigheter siden det hadde skjedd.

At det er mange muslimske jenter i enkelte land som ikke er jomfru når de gifter seg, vet jeg med sikkerhet at det er. Og deres familier henger seg ikke opp i det på den mårten. Da snakker jeg spesielt om jenter i hovedstader og store byer.

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstøping ? Ikke gjør som et utall andre. Gips blir 100 grader varm når den stivner, og de fleste som har brent seg kraftig, er de som stikker hånda nedi. Det har også vært tilfeller med menn som har stukket sin erigerte nedi og skal lage lateksutgave av den, men da har de nappan ut fort skal jeg si :-), Hånda får man ikke løs så fort, dessverre.

Å? Selvopplevd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Å? Selvopplevd?

Nix, bare lest i et blad en gang. Det med hånda er velkjent og jeg har advart mange som har kjøpt gips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...