Gå til innhold

Ikke min tur denne gangen heller......... :-((

Anbefalte innlegg

Da lyktes vi heller ikke denne gangen. Dette er 3. neg. forsøk.

Negativ test og full mens i går! Er så lei meg, hadde jo så god følelse denne gangen. At det skal være så forbannet vanskelig få dette til - mange år til jeg er 58 ihvertfall!

Vi tar en pause, og setter igang i august igjen, for vi gir oss ikke! I mellomtiden skal jeg kose meg med lilletulla mi, drikke masse vin og kose meg i hele sommer - har vært omtrent avholds siden nyttår (kanskje det er det som jeg gjør feil???)

Trist hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59124-ikke-min-tur-denne-gangen-heller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

....er det din tur :-)))

Det var veldig leit at du ikke fikk 2 blå :-( MEN som du selv sier, det er ingen grunn til å gi opp - du har gooo tid, og neste gang er det rett og slett din tur !! BASTA !!

Jeg må nesten få lov å innrømme at en sommer med litt party, vin osv. hørtes ikke så dumt ut det heller :-)) Kos deg med jenta di og vinen din, så gleder jeg meg til å få gratulere deg til høsten :-))

Klem fra

Kjære Venus.

Det var ikke den meldingen jeg ville ha fra deg nei. Jeg synes det er veldig trist at det ikke lyktes denne gangen heller. ...Det er fint at dere ikke gir opp enda! Jeg skal følge med deg i august, håper håper at det blir din/deres tur da!

Kos deg i sommer med vin og fint sommervær!

Stor trøsteklem fra

Annonse

Sender deg en STOR trøsteklem.

Du er beundringsverdig posetiv så dette må gå bra til slutt. Jeg har ikke vært så aktiv i det siste, men har fulgt med fra sidelinjen.

Ha en rigtig god sommer og kos deg med tulla di! Kansje tar vi forsøk likt neste gang...........

Kjære Venus.

Det var ikke den meldingen jeg ville ha fra deg nei. Jeg synes det er veldig trist at det ikke lyktes denne gangen heller. ...Det er fint at dere ikke gir opp enda! Jeg skal følge med deg i august, håper håper at det blir din/deres tur da!

Kos deg i sommer med vin og fint sommervær!

Stor trøsteklem fra

Nei og nei!!! Dette var trist lesing. Og jeg som trodde at det skulle gå så bra.

Nyr sommeren med masse vin og sol så kommer du tilbake sterkere.

Lykke til videre.

Trøstis TK.

Hei Venus!

Gi ikke opp, men bruk sommeren til å lade opp kropp og sjel igjen!

Jeg tror at selv om det er viktig å leve sunt, bør man også LEVE!! Nyt sommerkveldene med et glass vin eller tre og så stiller du sterkt igjen til høsten!!

Like viktig som å kutte ut vin under forsøkene, er det å kutte ned på f.eks. kaffeforbruk og sørge for å få nok vitaminer og mineraler slik at man ikke går rundt med underskudd på noen områder.

Så, kanskje har du tatt et glass vin for lite? ;-) Ikke misforstå......

God sommer du ukjente venn!

Klem,

Uff, så trist. Verden er på ingen måte retferdig. Det er vanskelig å holde motet og håpet i behold i så mye motgang. Hadde inderlig håpet at det skulle lykkes for dere.

Vi tar også en pause nå, så går vi igang igjen til høsten. Det går nok bra til slutt - tror du ikke?

Kos deg så godt du kan!!!!!

Nei og nei!!! Dette var trist lesing. Og jeg som trodde at det skulle gå så bra.

Nyr sommeren med masse vin og sol så kommer du tilbake sterkere.

Lykke til videre.

Trøstis TK.

Uffda Venus,

Det var trist synes jeg, men jeg synes planene dine for sommeren høres veldig fine ut!!!

Kos deg med veslejenta di du, og sats hardt på at det var 2003 som var ment for familieøkning hos dere...

Masse klemmer

Annonse

Uffda Venus,

Det var trist synes jeg, men jeg synes planene dine for sommeren høres veldig fine ut!!!

Kos deg med veslejenta di du, og sats hardt på at det var 2003 som var ment for familieøkning hos dere...

Masse klemmer

Uffda Venus,

Det var trist synes jeg, men jeg synes planene

dine for sommeren høres veldig fine ut!!! Kos deg

med veslejenta di du, og sats hardt på at det var

2003 som var ment for familieøkning hos dere...

Masse klemmer

- Hannem

Uffda Venus,

Masse klemmer

Uffda Venus,

Det var trist synes jeg, men jeg synes planene

dine for sommeren høres veldig fine ut!!! Kos deg

med veslejenta di du, og sats hardt på at det var

2003 som var ment for familieøkning hos dere...

Masse klemmer

- Hannem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...