Gå til innhold

Å nei, hva gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for anledningen Sussi

Heisann :-))

Jeg har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Jeg har nettopp stappet i meg en stor pose med sjokolade og til min store forferdelse oppdager jeg nå etterpå at det er en LØRDAGSBLANDING!! Jeg fikk helt panikk. Det er jo bare fredag i dag.

Har det noe å si om man spiser den på feil dag eller tror du det går greit bare denne ene gangen?? Jeg pleier ikke å spise så mye sjokolade til vanlig så jeg er litt uerfaren på området..

Håper noen her inne kan berolige meg littegranne for nå er jeg virkelig engstelig...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59192-%C3%A5-nei-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• livato

5

• naiv

4

• spirito

3

• Nyco

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Dette er en sak for godteripolitiet, helt klart!

Straffen for en slik forseelse er tvangsinnleging på dentologisk institutt, der du vil bli behandlet av studenter med 4,2 i siste terminkarakter.

Æh, gjør dette vondt?

Ja, det er hele poenget det vet du....mmmuahahaha

Ikke spise lørdagsgodter på en fredag....det straffer seg.....

Jeg kan love deg at dette er aller siste gangen det skjer. Neste gang skal jeg lese godt på posen før jeg åpner den!!

Du er gal! Det er det eneste jeg har å si, nesten.......

Jeg kunne i alle fall ALDRI gjort noe sånt. Og sånne spygreier og sånt, det er nesten verre, så det er ikke noe alternativ.

Du må nesten prøve å fortrenge det. Og så må du late som om det er søndag i morgen, mandag i overmorgen, osv osv. Du må fortrenge en hel del med andre ord.

Aner ikke hvordan du noengang skal komme på rett kjøl igjen. Håper du får noen gode tips.

NB! Det hendte her for en stund siden at jeg åpnet chipsposen i bunnen. Det var også grusomme greier.

Annonse

Du er gal! Det er det eneste jeg har å si, nesten.......

Jeg kunne i alle fall ALDRI gjort noe sånt. Og sånne spygreier og sånt, det er nesten verre, så det er ikke noe alternativ.

Du må nesten prøve å fortrenge det. Og så må du late som om det er søndag i morgen, mandag i overmorgen, osv osv. Du må fortrenge en hel del med andre ord.

Aner ikke hvordan du noengang skal komme på rett kjøl igjen. Håper du får noen gode tips.

NB! Det hendte her for en stund siden at jeg åpnet chipsposen i bunnen. Det var også grusomme greier.

Ja, der ser du. Det kan til og med hende den beste........

Syntes du hadde en god ide. Jeg kan late som det er søndag i morgen. Eller jeg kan ta et par sovepiller i kveld og virkelig sove helt til søndag. Da vil jeg jo lure kroppen til å komme på rett spor igjen.

Nei, jeg håper på masse gode råd her for jeg ønsker virkelig å komme ut av denne knipen her.....

Ja, der ser du. Det kan til og med hende den beste........

Syntes du hadde en god ide. Jeg kan late som det er søndag i morgen. Eller jeg kan ta et par sovepiller i kveld og virkelig sove helt til søndag. Da vil jeg jo lure kroppen til å komme på rett spor igjen.

Nei, jeg håper på masse gode råd her for jeg ønsker virkelig å komme ut av denne knipen her.....

Hvis du har tilgang til sovepiller så ville jeg satset på det. Det eneste er jo at du får liksom ikke helg. Og da kan det jo bli krøll i ukerutinen. For hvem gidder å jobbe i to uker i strekk uten å ha helg imellom???

Jobber du forresten?

Ikke i den situasjonen du befinner deg i.

Jaja, ok da, bare én liten torturscene:

http://www.planetinternet.be/nl/tv/pacinfo/tv/tvfilms/marathonman.jpg

Å nei å nei........ Dette gjorde meg enda mer urolig. Jeg ser ingen ende på elendigheten. Jeg lover og lover. Aldri mer lørdagspose på en fredag!! Bare jeg kommer ut av denne knipen her!!

Hvis du har tilgang til sovepiller så ville jeg satset på det. Det eneste er jo at du får liksom ikke helg. Og da kan det jo bli krøll i ukerutinen. For hvem gidder å jobbe i to uker i strekk uten å ha helg imellom???

Jobber du forresten?

Jeg har ikke tilgang på sovepiller, men jeg kan kanskje ta en brakfylla så gjør det samme nytten. Da får man både litt helg og litt system igjen.

For tiden jobber jeg hjemme så det kan la seg ordne med litt kortere dager for å justere inn tapet av helgen. Feks, legge seg en halv time tidligere hver dag, og vips så har man spart inn noen timer den uken.....

Jeg tenker så det knaker. Det må bare finnes en løsning!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...