Gå til innhold

klarer ikke slutte å tenke på ham...

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg er en psykiatrisk pasient(innlagt)jente på 18 år som er blitt forelsket i en KJEKK sykepleier.Han så søt,vennlig og snill...behandler meg kjempe godt.

Til og med min "friske" venninne synes han er drit deilig...

Jeg drømmer om ham...lengter etter ham...

Hjelp hva gjør jeg??

Jeg vet jo at det aldri kan bli oss,egentlig...

Fortsetter under...

Gjest karen

det var så trist å høre.

kanskje du er mest forelsket fordi han er sykepleier og gir deg omsorg, hører på deg, ta være på deg? hva om han hva noe helt annet enn sykepleier, ville du alikevel være forelska?

jeg skjønner hva du mener, jeg også likte en manlig sykepleier på en av mine sykehus inleggelse på en 'rar' måte, men etter at jeg ble uteskrevet, selvsagt ble det ikke noe av det, og jeg tenkte ikke lenger mye på det heller. Faktisk til og med kvinnelig sykepleiere, ble jeg veldig knyttet til, og nesten følte som vi ble venner, men slik er det ikke!

de gjør bare deres egne jobb, å ta være på pasientene, prate, gir omsorg, å skape trygge omgivelsene, osv osv...

det er ikke egentlig vennskap eller forelskelse, det skjedde bare fordi jeg var i forskjellige situasjoner hvor hvem som helst som tok være på meg, gjorde at jeg følte at jeg var glad i dem eller til og med forelska.

Men alikevel... du kunne jo prøve vite om han liker deg også, om du har en sjanse... med en gang du er utskrevet, det går sikkert å bli kjent med hverandre, hvis han er interessert i deg også.

lykke til og håper at du har det bedre snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...