Gå til innhold

Fnugget, Barbie, Hekta, Silent Wolf og Lykkeliten

Anbefalte innlegg

Singularity

Fnugget, Silent Wolf og Lykkeliten:

Ser ikke ut som jeg har en fungerende mailadresse på dere.

Vil sette pris på en mail til [email protected] så jeg kan få oppdatert adresseboken :-)

Ha en riktig god sommer! :-)

Barbie og Hekta:

Ser ut som om der har full innboks...

Da fikk heller ikke dere mailen jeg sendte ut, så jeg får ønske dere også en riktig god sommer! :-)

Fortsetter under...

Kan ikke du sende en av fellesmailene jeg tidligere har sendt deg, i retur, sånn at jeg får igjen alle adressene jeg har mistet?

Når det gjelder Lykkeliten så er det tvilsomt at hun ser denne meldingen, men jeg skal si fra til henne.

Hekta har så vidt jeg vet heller ikke fått nett-tilgang igjen, enda.

Singularity

Kan ikke du sende en av fellesmailene jeg tidligere har sendt deg, i retur, sånn at jeg får igjen alle adressene jeg har mistet?

Når det gjelder Lykkeliten så er det tvilsomt at hun ser denne meldingen, men jeg skal si fra til henne.

Hekta har så vidt jeg vet heller ikke fått nett-tilgang igjen, enda.

Nå glemte jeg selvsagt det når jeg var på studiestedet :-/

Prøver her også - men mailoppsettet fungerer dårlig her av en eller annen grunn.

Får feilsøke litt hvis det ikke går.

Nå glemte jeg selvsagt det når jeg var på studiestedet :-/

Prøver her også - men mailoppsettet fungerer dårlig her av en eller annen grunn.

Får feilsøke litt hvis det ikke går.

Det er ikke noe stress, altså.

Bare gjør det når du har tid og mulighet :)

Singularity

Det er ikke noe stress, altså.

Bare gjør det når du har tid og mulighet :)

Det bare irriterer meg noe grassalt at det ikke fungerer...

Har prøvd skolemailen, og prøver nå Nameplanet. Fungerer ikke det, så blir det Hotmail og så domenemailen.

Annonse

Singularity

MSNèn min funker visst ikke idag, den står bare å jobber med å logge seg på....

Vi får ta det seinere :)

Det er jo maksimalt typisk da - at det ene som fungerer her ikke fungerer hos deg.

Nå som jeg fant en mail fra deg er det iallefall ikke noe verre enn å åpne skolemailen og finne frem til side 99 neste gang vi kan kommunisere over et lukket medium.

Det er jo maksimalt typisk da - at det ene som fungerer her ikke fungerer hos deg.

Nå som jeg fant en mail fra deg er det iallefall ikke noe verre enn å åpne skolemailen og finne frem til side 99 neste gang vi kan kommunisere over et lukket medium.

Det er loven om mest mulig faenskap som slår til.

Men jeg skal huske på å nevne det neste gang jeg ser deg online!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...