Gjest Tør aldri si det Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Noe må være alvorlig galt oppi mitt hode. Jeg er ennå omtaåket. Våknet nettopp, og har hatt _den_ drømmen. Jeg hadde en affære, visste ikke hvem han var, men gikk å ventet. Da han kom var han den nordleningen som spillte medkylling, og i den krimmen med Bård Tufte Johansen..hva het han nå...? Han, tykke? Han var med i siste runde Åpen Post. Vel, vi boltret oss..*rødme* Han var tross alt min hemmelige elsker, og han skiftet dialekt når vi hadde sex...(Jeg hører det selv, dette er for ille) Så hører vi en bil, jeg tror det er mannen min som kommer tidligere hjem...Panikk!! Ute fra verandaen (vi bodde i et slags palass her hjemme) ser jeg ambulanser, politi, sivile politibiler og mange naboer...naboungene..og han , utbryter at søsteren hans er der!! En kvinne i brun drakt kommer oppover veien, med et papir i armen foran seg. Jeg løper ned, ber han gjemme seg, får panikk, tror halve familien min er død, noe må det være.... Så viser det seg at jeg har glemt å rydde bort noen krigstegninger ungene har laget. Og de trodde vi var utsatt for et terrorangrep!!? Fullt beredskap. Min, eh, elsker kommer ut på den fantastiske verandaen min, i en grusom hjemmestrikket genser, roper til søsteren (som er mor til naboungene) - Vent, du må kjøre meg hjem. Jeg bryter ut i hysterisk gråt, lettet over at ingen er døde. Så våknet jeg, ungene kom hjem å ville ha mat. Noe så fælt, jeg skal _aldri_ mer bevilge meg en formiddagslur. Hva skjer egentlig i et hode som sover? Er jeg avtandsforelsket i den skuespilleren? Urg! Måtte bare få det ut! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59357-sexdr%C3%B8mmer-hvordan-i-helv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fifa Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 er ikke drømmer for at vi skal underholde oss selv så vi ikke kjeder oss når vi sover? hørtes underholdene ut den der assa=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59357-sexdr%C3%B8mmer-hvordan-i-helv/#findComment-254474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.