Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Hei! Er det noen her inne som vet om de utfører såkalt "assisted hatching" på Ciconia-klinikken i Danmark? Jeg har vært inne på nettsidene deres, men klarer ikke se at det står noe om det der. 0 Siter
skingla Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Hei! Jeg vet ikke om Ciconia gjør assisted hatching, men jeg tror det. Vi var på Maigaard fertilitetsklinikk i Århus i februar, og det ble gjort hatching på de to egga jeg fikk satt inn. Nå går jeg og vokser !!, og har termin 12.11.02! Lykke til videre! Hilsen 0 Siter
skingla Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Hei! Jeg vet ikke om Ciconia gjør assisted hatching, men jeg tror det. Vi var på Maigaard fertilitetsklinikk i Århus i februar, og det ble gjort hatching på de to egga jeg fikk satt inn. Nå går jeg og vokser !!, og har termin 12.11.02! Lykke til videre! Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.