Gjest ikke nick nå Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg jobber som behandler. Er av og til inne her. Har ikke skrevet noe, føler meg for "bra", er ikke utsatt for nok. Jeg ble utsatt for noen "fest-overgrep" i ungdommen, bekjente. Som 25 år ble jeg utsatt for ett enkelt overgrep av en ukjent. Det er lenge siden nå, klarer meg egentlig veldig bra, tenker ikke på det. Men jeg møter noen ganger jenter på jobben som har vært utsatt for seksuelle overgrep, og så blør hjertet mitt for dem. Jeg møter så mange skjebner på jobben, men disse jentene gjør så mye sterkere inntrykk, jeg får så lyst til å si at jeg forstår. Mer enn som behandler, men virkelig forstår. Det gjør man bare ikke som behandler, mange gode grunner til. Klarer å være proff og hjelpe folk. Men det kan være hardt å jobbe med dette, ingen kollegaer vet, ingen vet. Har jo valgt å jobbe som behandler, visste jo at det kunne bli tungt. Det er visst mange her som er utsatt for tungt overgrep, i barndom og lange overgrepshistorier. Sånne som meg blir bare en pingle, føler jeg. Har liksom ikke rett til å skrive her. Men akkurat i kveld....skal ha fire pasienter i morgen som er voldtatte, gruer meg litt. Veit jo at det er sånn mange har det. Men det er så mye lettere å forstå hos andre. Det er som om når det er meg, så har jeg ingen rett til å være her. Beklager langt og rotete innlegg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59450-har-liksom-ikke-rett-til-%C3%A5-v%C3%A6re-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…