sats Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei, og takk for gode råd, både med akupunktur og AHA. Ja, jeg har bestemt meg for at dette vil jeg prøve, om det så koster et par tusenlapper ekstra. Skal ringe ned til dr. Flemming i forkant, slik at vi slipper "krangling".... Det kan jo ikke skade siden jeg hittil ikke har blitt gravid på forsøkene i vårt naboland. Så jeg skal følge rådet (ene) dine. Nå må jeg bare ha en oppdatering, men du er gravid nå, ikke sant? Er helt borte vekk i topplokket under disse synarela-tider. Mange klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59557-til-pus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
pus Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Høres fornuftig ut at du velger å prøve AHA:-)) Som du sier, du har kun alt å vinne på det !! Åhh, det blir spennende !!! Hvor er du i løypa ??? Jepp, det stemmer , jeg er gravid :-)) Er 6 uker og 2 dager på vei. Har ikke gått opp for meg enda, og jeg klarer derfor ikke å slippe gleden skikkelig løs. Skal på UL den 26. juni og dagene snegler seg avgårde. Jeg tror ikke jeg klarer å skjønne dette eller bli skikkelig glad før jeg har sett et bankende hjerte på UL - er jo endel engstelig naturligvis etter alt strevet. Har heller ikke sagt det til noen enda. Og jeg merker ikke så mye symptomer, kun at jeg ofte er sulten (men det tror jeg like gjerne kommer av at jeg har slutta å røyke), og er mye trøtt og slapp, bittelitt ømme bryster....så det er ikke så lett å kjenne det på kroppen heller........ Og jeg som trodde jeg kom til å dåne av lykke den dagen jeg så 2 blå------men nei da, det er da de VIRKELIGE bekymringene kom - MEN samtitig en stoor lettelse over å endelig få vite at det går an !!!! Så med andre ord, det er mye forskjellige tanker og følelser man får når en endelig blir gravid også - men nå har jo jeg en tendens til å bekymre meg av natur også, så andre kan jo få mer glede enn meg. Når det er sagt må jeg legge til at jeg er fantastisk glad over å være gravid, jeg drømmer om natta om fremtiden og barn, og prøver å tørre å legge litt planer, lager litt ideer om barnerom osv osv.. men det er bare helt forsiktig, for som sagt, jeg har ikke tatt det innover meg enda at jeg faktisk er gravid !!!!! Jeg skal komme med en melding straks jeg har vært på UL , og da kommer jeg nok til å skjønne det mer, og bli lettet over om alt er som det skal - for som jeg har lest mange steder, så er det stooor sjanse for at det går bra etter man har sett et bankende hjerte på første UL. Phu, dette ble unødvendig langt, men jeg er "skravlesyk" i dag, og ønsker dessuten å dele erfaringer med deg/dere :-) Sats, jeg har stor tro på deg, neste gang er det din tur !! Hvor mange forsøk har du tatt nå ?? Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59557-til-pus/#findComment-255825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.