flisa Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Hvorfor skulle hun? :-) Mulig det er litt rart den dagen de sinner det bildet på skolen til ungene kanskje....men ellers? *s* 0 Siter
Solsikke Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Skrevet 17. juni 2002 Hvorfor skulle hun? :-) Mulig det er litt rart den dagen de sinner det bildet på skolen til ungene kanskje....men ellers? *s* Det ble så offentlig liksom, men så er jo jeg ei skikkelig pingle når det gjelder slike ting:o) Og hva om naboene begynner å tiske å viske? Vet du hva Lion har gjort nå? Jo hun har lagt ut bilde av seg på internett......o.s.v. Nei fy a meg:o) Men tøff det var Lion ja. 0 Siter
Zirine Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Det ble så offentlig liksom, men så er jo jeg ei skikkelig pingle når det gjelder slike ting:o) Og hva om naboene begynner å tiske å viske? Vet du hva Lion har gjort nå? Jo hun har lagt ut bilde av seg på internett......o.s.v. Nei fy a meg:o) Men tøff det var Lion ja. Er bilde av Lion en nyhet? 0 Siter
Solsikke Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Skrevet 17. juni 2002 Er bilde av Lion en nyhet? Nyhet nei, men sladder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.