Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heiii

Altså ikke jeg , men Pus: katta mi !!! Hun har ikke fått p-piller siden desember, så jeg forventet en graviditet innen feb-mars, men neida. Jeg begynte å lure på om jeg hadde smittet henne med barnløsheten, og vurderte å starte utredning og ev. ivf-forsøk. :-) he he....MEN skjønneste Pus har klart det helt selv !!! Hun og jeg går nå gravide sammen, og er like trøtt og slappe begge 2 - Men jeg misunner henne det korte og tilsynelatende problemfrie svangerskapet !!!

ha en fiin dag alle dere flotte jenter !!

klem fra en også gravid

Fortsetter under...

Gjest Nullemor

Så koselig med pusen din da, Pus:) Forstår godt at du misunner henne det korte og problemfrie svangerskapet..*sukk*

Men du er jo heldig du også da, selv om du må gå en stund.

Lykke til ønsker jeg deg hver dag som går. Blir spennende å følge deg igjennom sv.skapet, så du må holde oss oppdatert!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...