Gå til innhold

FU: Har du driti i buksa som voksen? :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Det har jeg, på vei til et møte i Oslo, - og måtte snu og hjem og dusje,- og det var JEG som skulle holde møtet. De hadde ventet en time da jeg kom hesblesende uten de riktige papirene.....og da de spurte hvorfor jeg var så sen, så fortalte jeg det liksågodt, -"Jeg dreit på meg" - - - det ble stilt da :-) og møtet kunne begynne.......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    13

  • Raglan

    9

  • SierDuDet

    5

  • Mr Kahn

    4

Mest aktive i denne tråden

*LOL* Nei det har jeg ikke. Men jeg har litt problemer med å tro på historien din flisa:o)

Nei - kors på halsen - den er helt sann! HAr vitner og all ting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Ikke snik på min historie da - kom med din egen! :-))

Hehe, nei eg har nok ikkje bæsja på meg i vaksen alder. Eg tissa på meg på ein hyttetur i sjetteklasse , men det gjelds vel ikkje...

Men eg har sans for den opne og ærlege taktikken din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 1mann

Egentlig et dumt spørsmål, jeg tror alle voksne en eller annen gang, ikke har kunnet hindre det du beskriver...

Jeg har vært ute for det, så ingen annen løsning, enn å kaste trusa i dunken på den dassen jeg var og prøvde å vaske meg så godt det gikk.

Tanken på å fortelle det til noen, var ganske fjern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei eg har nok ikkje bæsja på meg i vaksen alder. Eg tissa på meg på ein hyttetur i sjetteklasse , men det gjelds vel ikkje...

Men eg har sans for den opne og ærlege taktikken din!

Ja, man hadde jo fått kjeft og rykket tilbake karrieremessig om man skyldte på forsovelse, eller noe med bilen eller sånn - så sannheten syns jeg i grunne passa. er ingen god løgner! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA. Jeg har dritt meg ut etter inntak av Zenical tabletter. Mye seig fett som kom iblandet vanlig skit ,og det var midt på fjellet i dyp kald snø. _og_ det var umulig å holde igjen.

Gubben måtte i bahasjerommet etter ny truse, og jeg måtte vaske av meg det verste i kald snø.

Dette var i fjor vinter. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig et dumt spørsmål, jeg tror alle voksne en eller annen gang, ikke har kunnet hindre det du beskriver...

Jeg har vært ute for det, så ingen annen løsning, enn å kaste trusa i dunken på den dassen jeg var og prøvde å vaske meg så godt det gikk.

Tanken på å fortelle det til noen, var ganske fjern...

Men du hadde ikke 12 personer som satt og ventet på deg heller? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - kors på halsen - den er helt sann! HAr vitner og all ting! :)

Hjelpe meg da:o) Også si noe slikt på møte da, bare du som kan det*s*

Jeg hadde nok funnet på en annen unnskyldning om det hadde vært meg da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA. Jeg har dritt meg ut etter inntak av Zenical tabletter. Mye seig fett som kom iblandet vanlig skit ,og det var midt på fjellet i dyp kald snø. _og_ det var umulig å holde igjen.

Gubben måtte i bahasjerommet etter ny truse, og jeg måtte vaske av meg det verste i kald snø.

Dette var i fjor vinter. He he

*LOL* du er god du! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg da:o) Også si noe slikt på møte da, bare du som kan det*s*

Jeg hadde nok funnet på en annen unnskyldning om det hadde vært meg da:o)

Men da hadde du vel blitt sprutrød? Og det SKAL man ikke bli om man forteller noe om en bil som oppførte seg dritt...eller? Jeg bare visste at uansett hva jeg hadde skyldt på så hadde jeg vært lilla i trynet om jeg jugde. Det slapp jeg, for det var INGEN som sa elelr spurte om noe, -og møtet kunne ta til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest clueless_70

Men da hadde du vel blitt sprutrød? Og det SKAL man ikke bli om man forteller noe om en bil som oppførte seg dritt...eller? Jeg bare visste at uansett hva jeg hadde skyldt på så hadde jeg vært lilla i trynet om jeg jugde. Det slapp jeg, for det var INGEN som sa elelr spurte om noe, -og møtet kunne ta til! :-)

Men HVORDAN greide du å drite i buksa da? Trodde ikke det var mulig etter passerte 3 år jeg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HVORDAN greide du å drite i buksa da? Trodde ikke det var mulig etter passerte 3 år jeg...?

Det forundret meg også! ;.) - TRO meg! ;)

...jeg skulle bare slippe en liten "smygare" og så kom hela massan - som dom säger...:-)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der går faktisk grensen for mine sexuelle fantasier :)

Pøh, - bare det at du KOM på at det kunne ha noe med sex å gjøre - sier jo sitt, lille venn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, - bare det at du KOM på at det kunne ha noe med sex å gjøre - sier jo sitt, lille venn :-)

Neida, du som bor så nærme Sverige kan ikke komme unna det faktum at du hver gang - og det vil jeg tro er ofte - er innom Hønen Agda og andre lokale shapper, ser at driting - altså scat sex - er helt normalt i vårt naboland.

De er faen ikke gode disse jævla svenskene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du som bor så nærme Sverige kan ikke komme unna det faktum at du hver gang - og det vil jeg tro er ofte - er innom Hønen Agda og andre lokale shapper, ser at driting - altså scat sex - er helt normalt i vårt naboland.

De er faen ikke gode disse jævla svenskene!

Og det er nordmenn de selger "driten" sin til. Kommer du litt lenger nedover - DA får du se de ekte svenskene, de som ser slik ut: tettsittende øyne, tenna på tørk og kornfarget hår. Sexen deres er meget ordinær - vi har ikke sett en eneste bevegelse i campingvognene bortetter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er nordmenn de selger "driten" sin til. Kommer du litt lenger nedover - DA får du se de ekte svenskene, de som ser slik ut: tettsittende øyne, tenna på tørk og kornfarget hår. Sexen deres er meget ordinær - vi har ikke sett en eneste bevegelse i campingvognene bortetter :-)

Jeg har selvsagt ingenting i mot svensker, og svenska flickor er jo ofte underbara.

Svensken min er som du ser en smule rusten.

Jeg skal forresten ha en langhelg i Sverige om noen uker, mest sannsynlig, og da blir Gøteborg inntatt med storm.

Dersom noen driter på meg den helgen så skal jeg faen skjæra meg sette dem på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...