Gå til innhold

FU: Har du driti i buksa som voksen? :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Jeg har selvsagt ingenting i mot svensker, og svenska flickor er jo ofte underbara.

Svensken min er som du ser en smule rusten.

Jeg skal forresten ha en langhelg i Sverige om noen uker, mest sannsynlig, og da blir Gøteborg inntatt med storm.

Dersom noen driter på meg den helgen så skal jeg faen skjæra meg sette dem på plass.

Ta med noen bokser Pampers-kluter (dusj på boks) Det reiser jeg aldri uten i det landet :-) *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    13

  • Raglan

    9

  • SierDuDet

    5

  • Mr Kahn

    4

Mest aktive i denne tråden

Ta med noen bokser Pampers-kluter (dusj på boks) Det reiser jeg aldri uten i det landet :-) *lol*

Hehe, jeg forstår at du har dårlige erfaringer med søta bror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvsagt ingenting i mot svensker, og svenska flickor er jo ofte underbara.

Svensken min er som du ser en smule rusten.

Jeg skal forresten ha en langhelg i Sverige om noen uker, mest sannsynlig, og da blir Gøteborg inntatt med storm.

Dersom noen driter på meg den helgen så skal jeg faen skjæra meg sette dem på plass.

«-Dersom noen driter på meg den helgen så skal jeg faen skjæra meg sette dem på plass....-»

Du mener vel: sette dem på DASS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«-Dersom noen driter på meg den helgen så skal jeg faen skjæra meg sette dem på plass....-»

Du mener vel: sette dem på DASS?

Hehe, du sier noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man hadde jo fått kjeft og rykket tilbake karrieremessig om man skyldte på forsovelse, eller noe med bilen eller sånn - så sannheten syns jeg i grunne passa. er ingen god løgner! *s*

Noen tar bilde av pikken sin og legger ut, andre tar bilder av seg selv i undertøyet, noen legger sågar ut bilder av ANDRE lettkledde, men nå begynner det å ta av her.

Hva med å legge ned Åpent også, Anker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tar bilde av pikken sin og legger ut, andre tar bilder av seg selv i undertøyet, noen legger sågar ut bilder av ANDRE lettkledde, men nå begynner det å ta av her.

Hva med å legge ned Åpent også, Anker?

Da vet ikke jeg hva vi skal finne på - noen forslag MR.Kahn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vet ikke jeg hva vi skal finne på - noen forslag MR.Kahn

Tja, vil du ha forslagene sendt som PDF, eller en printervennlig HTML-versjon? Det kan nemlig være alt fra hekling til å stå på vannski etter en Braathen-maskin.

Nå skal jeg for min del ut å gjøre noe midt i mellom. Og det har ingenting med data eller bæsj å gjøre. Kankje flisa røper det for deg - på SMS? =^)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vil du ha forslagene sendt som PDF, eller en printervennlig HTML-versjon? Det kan nemlig være alt fra hekling til å stå på vannski etter en Braathen-maskin.

Nå skal jeg for min del ut å gjøre noe midt i mellom. Og det har ingenting med data eller bæsj å gjøre. Kankje flisa røper det for deg - på SMS? =^)

Mvh

Nå er jeg allerede begynt å vente på SMS'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA. Jeg har dritt meg ut etter inntak av Zenical tabletter. Mye seig fett som kom iblandet vanlig skit ,og det var midt på fjellet i dyp kald snø. _og_ det var umulig å holde igjen.

Gubben måtte i bahasjerommet etter ny truse, og jeg måtte vaske av meg det verste i kald snø.

Dette var i fjor vinter. He he

*revurderer om hun skal begynne på xenical*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*revurderer om hun skal begynne på xenical*

Ikke begynn. Det som kommer er gult fett og det er umulig å holde igjen hvis du må. Jeg har erfart det........midt på snaufjellet i dyp snø *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke begynn. Det som kommer er gult fett og det er umulig å holde igjen hvis du må. Jeg har erfart det........midt på snaufjellet i dyp snø *S*

Nei, da hjelper det kanskje ikke om man blir aldri så slank. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vil du ha forslagene sendt som PDF, eller en printervennlig HTML-versjon? Det kan nemlig være alt fra hekling til å stå på vannski etter en Braathen-maskin.

Nå skal jeg for min del ut å gjøre noe midt i mellom. Og det har ingenting med data eller bæsj å gjøre. Kankje flisa røper det for deg - på SMS? =^)

Mvh

Jaja, det måtte altså ein tråd om avføring til før du kom attende frå dol'sk eksil :-) Vi har alle våre sære sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da hjelper det kanskje ikke om man blir aldri så slank. ;-)

Det noe tull med disse tablettene etter min mening - med mindre du spiser veldig feit mat.

Det er jo fettet de skal hjelpe for. Hos meg hadde det ingen effekt, men så spiser jeg veldig lite fett egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynn. Det som kommer er gult fett og det er umulig å holde igjen hvis du må. Jeg har erfart det........midt på snaufjellet i dyp snø *S*

"Deilig å leve,deilig å dø. Deilig å skite i en halv meter snø..." He he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundret meg også! ;.) - TRO meg! ;)

...jeg skulle bare slippe en liten "smygare" og så kom hela massan - som dom säger...:-)=

Steike ta...ser levende for meg neste styremøte i Aker Maritime, styreleder kommer 1 1/2 time for seint. Grunn: han dreit i Armanidressen og måtte få rensa setet i limmoen etterpå.....AAAHAHAHAHAHAHAHAHA....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Deilig å leve,deilig å dø. Deilig å skite i en halv meter snø..." He he he

Deilig å leve, deilig å dø , deilig å grave ned buksa i snø.

He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...