Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære Venus,

Det var så ufattelig trist å høre at det ikke skulle lykkes for dere denne gangen heller. Det er så urettferdig ! !

Det er jo utrolig flott at du allerede nå klarer å se frem mot neste forsøk! Kanskje vi kan ta følge da? Jeg skal mest sansynlig starte på spray rundt 25. juli, og reiser til Maigaard rundt 20. august, hvis alt går etter planen!

Neste gang skal både du og jeg lykkes ! ! Basta ! ! Synes vi har hatt så mye uflaks nå, at kvoten må være brukt opp!!

Venus, vi får bruke sommerferien til å slappe av og kose oss, sånn at vi har masse krefter og pågangsmot til neste forsøk i august!

Ønsker deg en riktig GOD SOMMER ! ! :o)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59632-til-venus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Trollmor!

Ja, da var vi tilbake til utgangspunktet igjen, begge to. Det var da ikke dette vi trodde for et halvt år siden. Vi så oss selv med voksende mager i lette sommerkjoler.... Ble litt sentimental, nå.

MEN:det viktigste er AT VI IKKE GIR OPP, og det gjør ikke vi tøffe jentene. Vi gleder oss til ny Danmarkstur med nye forventninger. Masse hormoner og berg-og-dalbane. Jeg sa akkurat til mannen min: enn om vi ikke lykkes på neste heller??? Og han var faktisk åpen for enda flere forsøk...... Trøsten er at man har like stor sjangs HVER GANG, se bare på TK, og Pus.

Kanskje vi "rører" sammen neste gang, Trollmor.

God sommer så lenge!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59632-til-venus/#findComment-257629
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...