Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Egentlig skulle jeg ikke latt meg provosere, og svart. jeg unnskylder meg med trøtthet og 7 slag i hodet fra 2-åringen før jeg stod opp......

Men synes dere ikke det greieste hadde vært å overse de som skriver slike innlegg som F.eks Lionn, av Hmmm på Åpent?

Det kan tidvis være endel slike innlegg her på forumet, og jeg er vel ikke av dem som lar meg provosere mest, ei heller så innmari aktiv. Likevel, å ignorere dem helt, hadde vært på sin plass.

På den andre siden, noen liker å hisse seg opp..........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59721-en-oppfordring-om-%C3%A5-ignorere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel opp til hver enkelt å ignorere hvilke innlegg de vil.

Jeg synes det er sinnsykt mange dusteinnlegg om dagen - både fra folk jeg kjenner og ikke kjenner - liker og ikke liker - men jeg er ikke i så veldig kranglehumør så jeg driter i dem (stort sett hvertfall). Ikke får jeg logget meg på uansett.

Det å henge ut folk med anonymt nick er jo ganske barnslig - men er det noen som tåler og det og klarer å bite fra seg så er det vel Lion.

Gjest Joppe

Jeg synes det er sinnsykt mange dusteinnlegg om dagen - både fra folk jeg kjenner og ikke kjenner - liker og ikke liker - men jeg er ikke i så veldig kranglehumør så jeg driter i dem (stort sett hvertfall). Ikke får jeg logget meg på uansett.

Det å henge ut folk med anonymt nick er jo ganske barnslig - men er det noen som tåler og det og klarer å bite fra seg så er det vel Lion.

ppunky? Har jeg gått glipp en utskjelling på dol???

Her tror jeg bare jeg signerer under ditt nick - du sier det som er å si.

Hvvorfor heter du pplutselig ppunkyB?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...