Gjest vendi Skrevet 18. juni 2002 Skrevet 18. juni 2002 Kan du forklare nærmere innlegget jeg hadde nedenfor? Skjønner ikke jeg, du skriver at jeg heller kan måle temperatur, i stedet for å bruke clearplan. Men stiger ikke tempen etter egløsning, vil det ikke da bli for sent med samleie? Håper du svarer meg. 0 Siter
Gjest vendi Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Gjelder altså innlegget mitt fra 17.juni "Pergotime...når clearplan". Må bare legge til at jeg både i forrige pergotimekur og denne kuren (er nå på dag 9 og har tatt 5 tabletter) fikk en høyere temperatur enn vanlig før eggløsning. Pleier å ha 36.29, ligger nå på 36.49. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Clearplan gir utslag rett før eggløsning (ca 1 døgn) og da har man ikke mye tid å gå på da man sannsynligvis ikke blir gravid når eggløsningen har funnet sted. Så clearplan er mest for å bekrefte at det har vært eggløsning. Ved å måle temperatur får man et inntrykk av hvordan 'det gule legeme' som dannes etter eggløsning fungerer, og det kan gi en nyttig informasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.