yogi Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Takk for i går. Det var så kjekt å se så mange inne på FUB chatten samtidig. Jeg ler ennå med tanke på bentis som stresset med nicket sitt. )) Håper å treffe dere og andre der inne ved en senere anledning. Hilsen 0 Siter
becca72 Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Jeg sier det samme :-) Vi fikk alle trimma smilet ;-) Klem fra 0 Siter
synne72 Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Jeg sier det samme :-) Vi fikk alle trimma smilet ;-) Klem fra Enig med dere. Det var virkelig koselig - og gøy 0 Siter
tieto Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 *skratter* Tenk at det kan bli så mye latter ut av en sånn liten ting.... hei - hvordan ble jeg til hei? (bentis) Det var utrolig morsomt og det gjorde virkelig godt å le med krokedilletårer igår (c; Håper vi alle blir flinkere til å bruke chatten nå da (c; Chattes! Klem fra 0 Siter
ylvi Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Nei nå begynte jeg jammen å le igjen, det var koselig i går ja. Takk til alle sammen (c; Klem fra 0 Siter
Gjest bentis Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 *skratter* Tenk at det kan bli så mye latter ut av en sånn liten ting.... hei - hvordan ble jeg til hei? (bentis) Det var utrolig morsomt og det gjorde virkelig godt å le med krokedilletårer igår (c; Håper vi alle blir flinkere til å bruke chatten nå da (c; Chattes! Klem fra Hei igjen alle sammen! *smiler enda* Moro at det går an å få det så moro for så lite. Jeg er ikke så god på disse chatte-greiene, men jeg tror jeg fant sånn delvis ut av det igår. Klare ikke helt å henge med i alle samtalene, men. Håper på flere chatte-kvelder ) Jeg er glad jeg har det å tenke på idag. 0 Siter
Gjest bentis Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Hei igjen alle sammen! *smiler enda* Moro at det går an å få det så moro for så lite. Jeg er ikke så god på disse chatte-greiene, men jeg tror jeg fant sånn delvis ut av det igår. Klare ikke helt å henge med i alle samtalene, men. Håper på flere chatte-kvelder ) Jeg er glad jeg har det å tenke på idag. Satt med mobil på jobb idag og ventet på tlf. fra Røde Kors. De ringte i lunsjen- egget var ikke blitt befruktet. Selv om sædprøven var superbra. Så da blir det ikke innsetting imorgen likevel (( Heldigvis har jeg fri imorgen, sammen med mannen min. God å ha et pusterom når den følelsesmessige nedturen kommer. Vet fra før at den ikke kommer samme dag. I helga skal vi i bryllup- og jeg skal jaggu drikke vin!! ( har grublet ut mange forskjellige unnskyldninger for at jeg ikke drikker....) 0 Siter
tieto Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Satt med mobil på jobb idag og ventet på tlf. fra Røde Kors. De ringte i lunsjen- egget var ikke blitt befruktet. Selv om sædprøven var superbra. Så da blir det ikke innsetting imorgen likevel (( Heldigvis har jeg fri imorgen, sammen med mannen min. God å ha et pusterom når den følelsesmessige nedturen kommer. Vet fra før at den ikke kommer samme dag. I helga skal vi i bryllup- og jeg skal jaggu drikke vin!! ( har grublet ut mange forskjellige unnskyldninger for at jeg ikke drikker....) Hei! Trist å høre at det ikke gikk bra med befruktningen av egget )c: Ta vare på deg selv og mannen og sørg for å kos deg med mengder av vin på lørdag.... Trøsteklem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.