Gå til innhold

FU:På nattbordet


Gjest Zulten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars han som jeg jobber med. Han har ikke engang nattbord. Men han har med seg mobilen når han legger seg, og den må han legge i vinduskarmen.

På mitt nattbord (jeg har selvsagt nattbord) der ligger det masse påbegynte bøker, blader og lekebiler. Av og til havner det noen smykker der også. Og under alt dette ligger en blå fin hekle/strikke duk. Er litt usikker på hvordan det var den så ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En tom colaboks, vekkerklokke, katalogen til Ving, håndjern, en sykkelkjede, en spade, to grisunger, en tennisracket, en campingstol, og to sunnmøringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tom colaboks, vekkerklokke, katalogen til Ving, håndjern, en sykkelkjede, en spade, to grisunger, en tennisracket, en campingstol, og to sunnmøringer.

Katalogen til Ving??? *måper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katalogen til Ving??? *måper*

Du må vel for faen se at nattbordet mitt vitner om en livsstil som gjør at jeg må komme meg bort litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

*Løper ut og sjekker*

Der ligger det: Mobillader, en (ubrukt) stringtruse, Ringenes Herre (som mannen leser) , Nivea bodylotion, et glass vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lampe og boken "Byggmester Bob Samlede eventyr" (har en sønn på 3 1/2 år som var på besøk i sengen idag tidlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rusle

Håndkrem, fotkrem, glidekrem, brylkrem...etc.

Trodde brylkrem hørte fortiden til og at det bare var mannfolk som brukte det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...