Gå til innhold

FU:På nattbordet


Gjest Zulten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men, for faen, da?! Hehe

Nå må vi vaske munnen våres, frue....

Er det no' liv i hovedstaden til hælja? Tenkte å slå ut alt, eller iallfall det meste, av håret mitt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi vaske munnen våres, frue....

Er det no' liv i hovedstaden til hælja? Tenkte å slå ut alt, eller iallfall det meste, av håret mitt da...

Menne - har du så mye hår å slå ut, da? Hehe... *dukker*

*leter etter såpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne - har du så mye hår å slå ut, da? Hehe... *dukker*

*leter etter såpe*

Jeg har omtrent like mye nå som på treffet...

Gudskjelov at det å slå ut håret ikke er synonymt med med en fest, isåfall ble det jaggu lite festing på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent like mye nå som på treffet...

Gudskjelov at det å slå ut håret ikke er synonymt med med en fest, isåfall ble det jaggu lite festing på meg...

:-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

En brikke og 1.boken av LIvets døtre - og mobil-lade-sladden :-)

Livets døtre er det en serie ? Og hvilken type serie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..her hos oss ligger det 2 lampetter (som skulle vært hengt opp for flere dager siden), en bok som jeg skulle ha lest for lengst, digitalkameraet vårt (hehe, har sambo tenkt til å ta kinkye bilder, tro?;) ). Ja..det var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minianlegg, lader til mobil, cd-rack, blomst, bilde, et par bøker...Tror det er alt, ja, også brillene da, når jeg tar de av for natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Bok

* Vekkerklokke

* En bunke nesten-rene-klær som skal ligge der ei halv uke før jeg bestemmer meg for at de selvsagt skal vaskes før de brukes igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To bilder av treåringen som ny i verden; ett av dem med faren hans også, babycallen, vindusplanten dersom det er natt og liftgardina er trukket ned, den boka jeg leser for tida, ofte et glass vann

og inni ligger fire-fem flere bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Trodde brylkrem hørte fortiden til og at det bare var mannfolk som brukte det :o)

Brylkrem er en slags universalkrem, serru :o)..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...