Gjest Dipsey Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Hei... Var på chat'en i går, men da konka maskinen ut. Hååååååpte at det var noen der i dag, men det ser dårlig ut!! Har venta en halv time men sitter der alene ( Jaja, bedre lykke neste gang da!! Ha en fortsatt fin kveld...surfer litt rundt før jeg logger av!! Når er det folk bruker å være der? noe spesielt klokkeslett??? lurte littegranne! Kanskje treffes vi!!?? kos fra 0 Siter
ninak Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 jeg har også vært inne mange ganger i kveld, stikk innom igjen da, så snakkes vi :-) Det pleier å være folk der litt seinere, gjerne etter kl.22 0 Siter
Gjest Lysa Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Unnskyld meg, men hvordan kommer man inn på chaten? Er sikkert heeelt fjern, men jeg drister meg likevel til å spørre. ER det på disse sidene eller? 0 Siter
Gjest Sidsel i FUB Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Unnskyld meg, men hvordan kommer man inn på chaten? Er sikkert heeelt fjern, men jeg drister meg likevel til å spørre. ER det på disse sidene eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.