Gå til innhold

FU: Bruker du push-up BH?


Gjest Rusle

Anbefalte innlegg

Gjest Rusle

Jeg fikk en av mannen min en gang :o), men har bare brukt den noen få ganger. Siden det er gelè inni den, må den håndvaskes, og det blir for mye styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnyMouse

Jeg fikk en av mannen min en gang :o), men har bare brukt den noen få ganger. Siden det er gelè inni den, må den håndvaskes, og det blir for mye styr.

Gele? Finnes det det også.

Enig med deg at det kan bli for mye styr med håndvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Det hender seg, men synes faktisk jeg ser bedre ut uten!! For jeg har så søte runde hofter, som fremheves mye bedre når jeg ikke bruker push up bh med geleinnlegg og sånn. Men det igjen forutsetter at magen min må slankes 4 kg, for at hoftene skal komme til sin rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Gele? Finnes det det også.

Enig med deg at det kan bli for mye styr med håndvask.

Mulig husker jeg feil nå, at det var babyolje i den og ikke gelè. Litt trasig om det skulle renne ut sammen med annen vask ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnyMouse

Det hender seg, men synes faktisk jeg ser bedre ut uten!! For jeg har så søte runde hofter, som fremheves mye bedre når jeg ikke bruker push up bh med geleinnlegg og sånn. Men det igjen forutsetter at magen min må slankes 4 kg, for at hoftene skal komme til sin rett.

Ja, det er jo dumt. Jeg har kjøpt en nå. Det jeg lurer på er om jeg blir for "dramatisk". ...det blir liksom for mye av "det gode", hvis du skjønner. Ikke helt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnyMouse

Mulig husker jeg feil nå, at det var babyolje i den og ikke gelè. Litt trasig om det skulle renne ut sammen med annen vask ;o)

hmm... det høres jo greit ut. Bedre enn de putene. Hvor har du kjøpt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender seg, men synes faktisk jeg ser bedre ut uten!! For jeg har så søte runde hofter, som fremheves mye bedre når jeg ikke bruker push up bh med geleinnlegg og sånn. Men det igjen forutsetter at magen min må slankes 4 kg, for at hoftene skal komme til sin rett.

Nei, det gjør jeg ikke men på noen damer er det søtt når brystene kommer litt opp, hos andre er det ikke nødvendig, de er frodige nok:-)) Man kan ikke ungå å titte etter dem:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kartoffel

Har lenge tenkt på å starte produksjon av push-out boxershorts, dvs. boxer med ilagt bul av gele - eller hard plast for den som foretrekker det?

Er det er marked for dette?

I størrelser small-medium-large-xlarge og gulvmopp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig!

Har man ikke pupper får man lage seg pupper... (har jo _litt_ da, men de syns liksom ikke uten push-up. Har både med sånne vanlige puter og med sånne som jeg trodde var saltvann, men som andre sier kan være babyolje eller gele eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge tenkt på å starte produksjon av push-out boxershorts, dvs. boxer med ilagt bul av gele - eller hard plast for den som foretrekker det?

Er det er marked for dette?

I størrelser small-medium-large-xlarge og gulvmopp?

Ja, takk en stk til typen min. Det er jo likestilling så hvis jeg må gå med push-up, så skulle det bare mangle at ikke han burdte hatt en push-out boxer.

Strengt tatt så burdte han vel egentlig hatt en push-inn, siden han har golvmopp str i utgangspunktet ....*ts*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med gele eller greier ? - Nei.

Men Triumph sin modell med noe polstring og bøyle har jeg blitt "avhengig" av og bruker kun dem. Samlingen inneholder bare en utvasket hvit, en nyere hvit, en svart og nå sist en søt lys rosa. Så de vaskes masse (i pose) og de tåler det kjempegodt.

Men de er litt dyre da..

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...