Gå til innhold

FU: Bruker du push-up BH?


Gjest Rusle

Anbefalte innlegg

Gjest AnyMouse

Har lenge tenkt på å starte produksjon av push-out boxershorts, dvs. boxer med ilagt bul av gele - eller hard plast for den som foretrekker det?

Er det er marked for dette?

I størrelser small-medium-large-xlarge og gulvmopp?

hehe. Tipper det blir en storslager du finner under et hvert juletre til jul. Stemmer for moppeutgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kartoffel

hehe. Tipper det blir en storslager du finner under et hvert juletre til jul. Stemmer for moppeutgaven.

Moppeutgaven ... men kanskje ikke like hårete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnyMouse

Moppeutgaven ... men kanskje ikke like hårete?

Den bør vel ha en kortere "look" kanskje. Ca. 2 cm. vil nok være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lenge tenkt på å starte produksjon av push-out boxershorts, dvs. boxer med ilagt bul av gele - eller hard plast for den som foretrekker det?

Er det er marked for dette?

I størrelser small-medium-large-xlarge og gulvmopp?

Jeg for min del skulle gjerne hatt en boxer med ekstra hold-inn effekt, slik at det blir lettere å holde balansen når jeg går... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariV

Skulle tatt seg ut ja... Prøde det en gang og holdt på å leg meg ihjel. Nei - har evig nok å stri med, om de ikke skal ligge under haka, i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnyMouse

Nix. Hvis jeg pusher de up så detter de bare ut!

Det er der jeg er litt i tvil også. ...Vil jo ikke at de skal virke for store eller risikere ut-fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del skulle gjerne hatt en boxer med ekstra hold-inn effekt, slik at det blir lettere å holde balansen når jeg går... ;-)

Noen har jo støttehjul mens andre .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Såvidt jeg skjønner: Nei. Men gjør det gjerne ved anledning.

Ja! fordi jeg synes det er pent -og ikke for å lure gutta (hvis det er det dere tror). Det hender vi pynter oss uten tanke på å ta med en type hjem som kan "avsløre" oss, skjønner dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Jeg for min del skulle gjerne hatt en boxer med ekstra hold-inn effekt, slik at det blir lettere å holde balansen når jeg går... ;-)

Gjør som oss andre - knyt han rundt livet (flere runder om nødv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...