Gå til innhold

Psykologtimen - det er bare jeg sier noe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest karen

en psykiater som jeg gikk hos i 2 år snakket like mye som meg og hun stilte spørsmåler i tillegg. Derretter hadde jeg en psykolog og hun var stille HELE tiden, det var så kjedellig at jeg sluttet etter 8 måneder.

Nå har jeg en manlig psykolog og han prater like mye og spør en del, gir forslag etc, jeg syns han er flink.

kanskje du burde prate med psykologen din om det? det er lov!

En naturlig dialog hadde sikkert vært det beste. Men mennesker er forskjellige, og dette gjelder nok også for fagpersoner. Dersom du føler det ubehagelig å måtte legge inn kunstige pause for å få respons kan du kanskje prøve å ta det opp. Si at du blir usikker når det kun er du som snakker.

Ønsker deg lykke til!

Mvh

en psykiater som jeg gikk hos i 2 år snakket like mye som meg og hun stilte spørsmåler i tillegg. Derretter hadde jeg en psykolog og hun var stille HELE tiden, det var så kjedellig at jeg sluttet etter 8 måneder.

Nå har jeg en manlig psykolog og han prater like mye og spør en del, gir forslag etc, jeg syns han er flink.

kanskje du burde prate med psykologen din om det? det er lov!

Jeg spurte ham om i det i går. Han snakker lite med de som kommer til ham fordi det er viktig at "pasientene" forteller og åpner seg når de vil selv. Jeg vet ikke jeg. Uansett nå er han på ferie og kommer ikke tilbake før 3. uka i august.

Psykologer er forskjellige. Og vi er forskjellige. Derfor er det slik at kjemien ikke alltid stemmer.

Når man skal arbeide med et annet menneske er det viktig at man har tillit. Uten det kommer man ikke videre.

Dersom psykologen ikke kan gi deg tillit, så kaster han bort din tid.

Lykke til!

Solvelv

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...