Gå til innhold

Slike gutter vil Norge ha...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Jeg blir helt kvalm....hva slags forskrudd land er det vi bor i egentlig?? Norge har opplagt et altfor dumsnilt styresett, det har jeg irritert meg over lenge, men dette er dråpen! La folk kapre seg inn i landet vårt og bli boende , det er jo galskap rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt kvalm....hva slags forskrudd land er det vi bor i egentlig?? Norge har opplagt et altfor dumsnilt styresett, det har jeg irritert meg over lenge, men dette er dråpen! La folk kapre seg inn i landet vårt og bli boende , det er jo galskap rett og slett!

Det er selvsagt for ille at vi tar slikt pakk inn i landet vårt når de egentlig burde hatt en kule.

Håper de leser det her, og jeg håper folk spytter på dem på gata når man møter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Det er selvsagt for ille at vi tar slikt pakk inn i landet vårt når de egentlig burde hatt en kule.

Håper de leser det her, og jeg håper folk spytter på dem på gata når man møter dem.

Ja det er det eneste rette å gjøre.Harke opp enn skikkelig slimklyse ,kanskje to til og med, og la det stå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Og dette har de gjort i tillegg til kapringen?

Vil vi virkelig la slike avskum få oppholdstillatelse. Helt ufattelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så søt når du er sint :-))

*dukker*

*pruuust*

*Fnyyyyyys*

*Knuuurrrrrrrrr*

*Freeeeeeeeeeeees*

*GRRRRRRRRRRRRRRRRRR*

*Lange ut knytteneven som egentlig var tiltenkt ordføreren*

Sånn.... Nu går alt så meget bedre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pruuust*

*Fnyyyyyys*

*Knuuurrrrrrrrr*

*Freeeeeeeeeeeees*

*GRRRRRRRRRRRRRRRRRR*

*Lange ut knytteneven som egentlig var tiltenkt ordføreren*

Sånn.... Nu går alt så meget bedre ;-)

Så nusselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nusselig!!

Jeg er ingen PUS !!!!!!!!

Jeg er.... hmm.... Jeg eeeer..... *tenke*...... HRMPF , til nøøøds en villkatt !!!

*planlegger 3 verdenskrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det eneste rette å gjøre.Harke opp enn skikkelig slimklyse ,kanskje to til og med, og la det stå til.

Det er rette innstillinga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette har de gjort i tillegg til kapringen?

Vil vi virkelig la slike avskum få oppholdstillatelse. Helt ufattelig.

UDI visste sikkert ikke om det.

Det må trossalt foreligge anmeldelser dersom det skal bli notert, og man kan ikke anmelde folk for sånt når man bor på mottaker. Da får trossalt den fornærmede part et helvete i tiden framover, da de jo fortsatt skal bo sammen med pakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ingen PUS !!!!!!!!

Jeg er.... hmm.... Jeg eeeer..... *tenke*...... HRMPF , til nøøøds en villkatt !!!

*planlegger 3 verdenskrig*

Så søt!

Her, her har du nytt klorebrett og et garnnøste.

*dikke-dikke*

Gå og ta det stoore stygge garnnøstet for matmor, du lille venn. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slett ikke overrasket.

Der min mor jobber (asylmottak) er det stadig opp med kniven for de minste ting.

Nok at skrivemaskinen er opptatt når en eller annen araber kommer og vil ha den NÅ!

For noen år siden var det full sultestreik der borte. Media var ville og skrev DEN saken om hvor ille de hadde det.

Den egentlige årsaken var at de nektet å lage norsk mat (les: de ville IKKE ha fiskeboller til middag!)

*Fyrer oppunder*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slett ikke overrasket.

Der min mor jobber (asylmottak) er det stadig opp med kniven for de minste ting.

Nok at skrivemaskinen er opptatt når en eller annen araber kommer og vil ha den NÅ!

For noen år siden var det full sultestreik der borte. Media var ville og skrev DEN saken om hvor ille de hadde det.

Den egentlige årsaken var at de nektet å lage norsk mat (les: de ville IKKE ha fiskeboller til middag!)

*Fyrer oppunder*

Jobber på en del sånne steder selv, og ser mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skulle bare mangle. En ordentlig tøff(el)ing jeg skjønner du!

;)

Jada, du er sikkert så tøff så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du frekk lillegutt??

;)

Sånn, hjemme fra jobb, hele 6 timer til jeg skal på igjen :)

Frekk? Jeeeeeeg? Det ville jeg selvsagt aaaaaaldri vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...