Gå til innhold

Slike gutter vil Norge ha...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Sladder & atter sladder. Hva er du sjokkert for? En vanlig lørdagskveld i Norge er full av slåssing, på barer, taxikø, (en døde for noen uker siden), you name it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sladder & atter sladder. Hva er du sjokkert for? En vanlig lørdagskveld i Norge er full av slåssing, på barer, taxikø, (en døde for noen uker siden), you name it.

Og så?

Skal vi la slikt pakk komme til Norge bare fordi nordmenn ofte sloss i taxikøer?

Jeg ser ikke sammenligningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Sånn, hjemme fra jobb, hele 6 timer til jeg skal på igjen :)

Frekk? Jeeeeeeg? Det ville jeg selvsagt aaaaaaldri vært :)

Du, nå får du gi deg før jeg blir nødt til å gi deg et slag eller kanskje spytte litt på deg til og med!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så?

Skal vi la slikt pakk komme til Norge bare fordi nordmenn ofte sloss i taxikøer?

Jeg ser ikke sammenligningen.

Du har kanskje aldri deltatt i et slagsmål? Og hvis du har, så tviler jeg på at du ser på deg selv som "slikt pakk"?

*man må passe seg så man ikke blir så intolerant at man tilsist ikke tåler seg selv engang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, nå får du gi deg før jeg blir nødt til å gi deg et slag eller kanskje spytte litt på deg til og med!

;)

Hvis ikke din internetkobling er serdeles avansert så kan du spytte så mye du vil :)

Så lenge jeg ikke møter deg en gang og du da spytter meg i tryne, så går det greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje aldri deltatt i et slagsmål? Og hvis du har, så tviler jeg på at du ser på deg selv som "slikt pakk"?

*man må passe seg så man ikke blir så intolerant at man tilsist ikke tåler seg selv engang*

Jeg har deltatt i en slåsskamp eller tre, men jeg ser fortsatt ikke sammenligningen på en god gammaldags fight og en fyr som terroriserer andre på stedet han bor, over lengre tid.

Det er en viss forskjell her.

Dessuten har jeg vel så vidt jeg husker aldri kappet av noen øre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ikke din internetkobling er serdeles avansert så kan du spytte så mye du vil :)

Så lenge jeg ikke møter deg en gang og du da spytter meg i tryne, så går det greit :)

Jada, samle dem opp i Norge så blir de så snille så:-) De burde jjo få bolig vad Gardermoen så er de nærmere flyplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Hvis ikke din internetkobling er serdeles avansert så kan du spytte så mye du vil :)

Så lenge jeg ikke møter deg en gang og du da spytter meg i tryne, så går det greit :)

Det er jo mulig at jeg møter deg en eller anne gang i livet, og da kan du vente deg da...hehe..;)

Neida, det hadde jeg nok ikke turt, man kødder ikke med en sec.vakt! Jeg er nok ingen tøffing allikevel, bare en tøffel - tøffing..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig at jeg møter deg en eller anne gang i livet, og da kan du vente deg da...hehe..;)

Neida, det hadde jeg nok ikke turt, man kødder ikke med en sec.vakt! Jeg er nok ingen tøffing allikevel, bare en tøffel - tøffing..

;)

Der kom sannheten fram ja, du er en tøffel likevel! Det var det jeg sa :)

Jeg nok ikke så tøff jeg heller, man trenger ikke å være det for å være sec.vakt, selv om jeg synes "tøffe" oppdrag er litt gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zuuul

Jeg er ingen PUS !!!!!!!!

Jeg er.... hmm.... Jeg eeeer..... *tenke*...... HRMPF , til nøøøds en villkatt !!!

*planlegger 3 verdenskrig*

Åh jeg skjønner deg så godt! Er akkurat likedan selv når jeg er premenstruell (og nåmenstruell og ettermenstruell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Der kom sannheten fram ja, du er en tøffel likevel! Det var det jeg sa :)

Jeg nok ikke så tøff jeg heller, man trenger ikke å være det for å være sec.vakt, selv om jeg synes "tøffe" oppdrag er litt gøy :)

Du..du din lille...fortsetter du med denne oppførselen så blir jeg nødt til å..å... begynne å skrive innlegg med stygge, ja stygge ord om deg!! Tenker du ble stille nå ja....

;)

Det er forresten en ting jeg lurer på..syns alle vakter er så svære, altså sterke, er det på en måte et krav? Man får jo ikke så stor respekt hvis man er bitteliten uten muskler, og det å få respekt er jo temmelig viktig for vakter er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du..du din lille...fortsetter du med denne oppførselen så blir jeg nødt til å..å... begynne å skrive innlegg med stygge, ja stygge ord om deg!! Tenker du ble stille nå ja....

;)

Det er forresten en ting jeg lurer på..syns alle vakter er så svære, altså sterke, er det på en måte et krav? Man får jo ikke så stor respekt hvis man er bitteliten uten muskler, og det å få respekt er jo temmelig viktig for vakter er det ikke?

Neida, de fleste vakter er da helt normale i størrelse. I hvertfall de jeg har jobbet sammen med.

Så nei, det er overhodet ikke noe krav!

Det kan selvsagt være en fordel enkelte steder, sånn i tilfelle det "smeller".

Selv er jeg heller ikke noen bamse for tiden med mine 184 cm og ca 90 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, de fleste vakter er da helt normale i størrelse. I hvertfall de jeg har jobbet sammen med.

Så nei, det er overhodet ikke noe krav!

Det kan selvsagt være en fordel enkelte steder, sånn i tilfelle det "smeller".

Selv er jeg heller ikke noen bamse for tiden med mine 184 cm og ca 90 kg :)

PINGLE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Neida, de fleste vakter er da helt normale i størrelse. I hvertfall de jeg har jobbet sammen med.

Så nei, det er overhodet ikke noe krav!

Det kan selvsagt være en fordel enkelte steder, sånn i tilfelle det "smeller".

Selv er jeg heller ikke noen bamse for tiden med mine 184 cm og ca 90 kg :)

Greit å vite! Tror det er en oppfattelse de fleste har av en eller annen grunn, at vakter er/må være store og sterke.

Du er jo ikke akkurat en liten gutt du heller da!Du høres veldig passe ut! :) Menn som er så store og har så mye muskler at de må begynne å gå sånn rart, litt vaggete hvis du skjønner, det er skikkelig turn-off..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite! Tror det er en oppfattelse de fleste har av en eller annen grunn, at vakter er/må være store og sterke.

Du er jo ikke akkurat en liten gutt du heller da!Du høres veldig passe ut! :) Menn som er så store og har så mye muskler at de må begynne å gå sånn rart, litt vaggete hvis du skjønner, det er skikkelig turn-off..

Jeg får høre at jeg er mindre turn-off nå enn når jeg veide 15 kg mer med mindre fett på kroppen enn jeg har nå. Så sånn sett så trives jeg vel rimelig greit med min kropp, men må komme igang med litt trening igjen. Trengs å bli strammet opp en smule! :)

Men, nå må jeg legge meg. Sto opp fem i dag pga jobb, og skal på nattvakt klokken 2300, så jeg trenger litt søvn :)

Vi snæiks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladder & atter sladder. Hva er du sjokkert for? En vanlig lørdagskveld i Norge er full av slåssing, på barer, taxikø, (en døde for noen uker siden), you name it.

Mener du at vi bør innføre flere slosskjemper? Har vi det for kjedelig her i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg får høre at jeg er mindre turn-off nå enn når jeg veide 15 kg mer med mindre fett på kroppen enn jeg har nå. Så sånn sett så trives jeg vel rimelig greit med min kropp, men må komme igang med litt trening igjen. Trengs å bli strammet opp en smule! :)

Men, nå må jeg legge meg. Sto opp fem i dag pga jobb, og skal på nattvakt klokken 2300, så jeg trenger litt søvn :)

Vi snæiks! :)

Ja, du har kanskje lagt deg allerede, så innlegget ditt litt sent! Får håpe du får sove ordentlig godt, så du klarer deg igjennom enda en natts jobbing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at vi bør innføre flere slosskjemper? Har vi det for kjedelig her i Norge?

Uansett hva det hadde vært, så hadde de som kun dyrker seg selv, sitt ego, og sitt eget speilbilde, klaget i denne saken.

Hadde de som fikk opphold her f.eks. vært borti stoff, så hadde klagesangen vært: "trenger vi å importere narkomane?"

Eller de hadde homser; "trenger vi å importere kriminelle homoer?"

Det er endel som ALDRI HAR NOE GODT å si om utsatte mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har kanskje lagt deg allerede, så innlegget ditt litt sent! Får håpe du får sove ordentlig godt, så du klarer deg igjennom enda en natts jobbing:)

Jeg klarer meg alltid....

*gjeeeeeeeeesp....*

Et helvete å stå opp så tidlig på "morran".

Jaja, når jeg kommer hjem er det England - Brasil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...