tieto Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei igjen (c; Jeg ser du skal starte med spray 5. juli, er dette ditt første forsøk?? Skal prøve å finne en dag vi kan treffes over en kopp kaffe snart (c; Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60200-kristin1970/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin1970 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei Tieto ! Dette blir mitt andre forsøk. Jeg hadde første forsøk i våres, med uttak og innsetting 3. og 6. april. Når hadde du ditt første forsøk? Synes du ting er anderledes denne gangen? Jeg både gleder og gruer meg til vi begynner igjen. Jeg synes dagene før uthenting og dagene etter innsetting var veldig spennende, men samtidig tunge og gikk fryktelig sent. Det hadde vært koselig å treffes. Du har jo mitt mobil nr. så bare ring. Håper du lykkes denne gangen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60200-kristin1970/#findComment-260454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Hei Tieto ! Dette blir mitt andre forsøk. Jeg hadde første forsøk i våres, med uttak og innsetting 3. og 6. april. Når hadde du ditt første forsøk? Synes du ting er anderledes denne gangen? Jeg både gleder og gruer meg til vi begynner igjen. Jeg synes dagene før uthenting og dagene etter innsetting var veldig spennende, men samtidig tunge og gikk fryktelig sent. Det hadde vært koselig å treffes. Du har jo mitt mobil nr. så bare ring. Håper du lykkes denne gangen. Hei! Vi hadde vårt første forsøk i februar med uttak 5.og innsetting den 8. Annerledes denne gang... hmmmm....fra å være pinlig nøye med spraying ved første forsøk opplevde jeg denne gangen å glemme det opptil flere ganger..... Jeg syns uttaket var litt vondere denne gang men det tror jeg hadde med legen å gjøre.... Ellers så er jeg vel ganske så pessimistisk til forsøket, tror liksom at vi aldri skal få det til.... allikevel finkjemmer jeg som sagt kroppen etter tegn.... Ville helst ha vært i koma frem til testdagen (c; Men nå er jeg jo halvveis... Jeg tror at siden jeg har så fryktelig vondt under eggløsning ellers at jeg av alle ville merke når egget fester seg.. Skjønner du? Her florerer tankene villt!! Ikke stort som blir gjort på jobben om dagen, sitter med nesa ned i laptoppen og surfer febrilsk på DOL, litt opphengt.... Hvorfor må dere til forsøk? Vi er forøvrig til ICSI pga dårlig sædkvalitet... Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60200-kristin1970/#findComment-260519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Hei Tieto ! Dette blir mitt andre forsøk. Jeg hadde første forsøk i våres, med uttak og innsetting 3. og 6. april. Når hadde du ditt første forsøk? Synes du ting er anderledes denne gangen? Jeg både gleder og gruer meg til vi begynner igjen. Jeg synes dagene før uthenting og dagene etter innsetting var veldig spennende, men samtidig tunge og gikk fryktelig sent. Det hadde vært koselig å treffes. Du har jo mitt mobil nr. så bare ring. Håper du lykkes denne gangen. Hei! Vi hadde vårt første forsøk i februar med uttak 5.og innsetting den 8. Annerledes denne gang... hmmmm....fra å være pinlig nøye med spraying ved første forsøk opplevde jeg denne gangen å glemme det opptil flere ganger..... Jeg syns uttaket var litt vondere denne gang men det tror jeg hadde med legen å gjøre.... Ellers så er jeg vel ganske så pessimistisk til forsøket, tror liksom at vi aldri skal få det til.... allikevel finkjemmer jeg som sagt kroppen etter tegn.... Ville helst ha vært i koma frem til testdagen (c; Men nå er jeg jo halvveis... Jeg tror at siden jeg har så fryktelig vondt under eggløsning ellers at jeg av alle ville merke når egget fester seg.. Skjønner du? Her florerer tankene villt!! Ikke stort som blir gjort på jobben om dagen, sitter med nesa ned i laptoppen og surfer febrilsk på DOL, litt opphengt.... Hvorfor må dere til forsøk? Vi er forøvrig til ICSI pga dårlig sædkvalitet... Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60200-kristin1970/#findComment-260524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin1970 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei! Vi hadde vårt første forsøk i februar med uttak 5.og innsetting den 8. Annerledes denne gang... hmmmm....fra å være pinlig nøye med spraying ved første forsøk opplevde jeg denne gangen å glemme det opptil flere ganger..... Jeg syns uttaket var litt vondere denne gang men det tror jeg hadde med legen å gjøre.... Ellers så er jeg vel ganske så pessimistisk til forsøket, tror liksom at vi aldri skal få det til.... allikevel finkjemmer jeg som sagt kroppen etter tegn.... Ville helst ha vært i koma frem til testdagen (c; Men nå er jeg jo halvveis... Jeg tror at siden jeg har så fryktelig vondt under eggløsning ellers at jeg av alle ville merke når egget fester seg.. Skjønner du? Her florerer tankene villt!! Ikke stort som blir gjort på jobben om dagen, sitter med nesa ned i laptoppen og surfer febrilsk på DOL, litt opphengt.... Hvorfor må dere til forsøk? Vi er forøvrig til ICSI pga dårlig sædkvalitet... Klem fra Hei igjen ! Jeg har endomentriose, så vi regner med at det er årsaken til at vi ikke klarer å bli gravide på egenhånd. Jeg fikk også fjernet en cyste på høyre eggstokk i januar 2001. Denne var på 10 cm i diameter, og har antagelig ført til at denne eggstokken fungerer litt dårlig. Ved forrige IVF-forsøk så de kun 1 eggpose på høyre side og 5 på venstre. Ved uthenting fant de to egg på høyre side og 5 på venstre. Av disse ble 5 befruktet. Ved innsetting var 2 av beste kvalitet og 2 ikke fullt så gode - altså ingen til nedfrysing. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60200-kristin1970/#findComment-260554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.