Gjest beate74 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Gjorde laparascopi i uken og alt gikk fint. Har gjort tre misslykkede IVF-er siste året og nå sier legene at min manns sædkvalitet er så bra at barnløsheten er uforklarlig. Alle innførte embryoer har vært i toppklass, men ikke fest seg i livmoren. Derfor skulle jeg utredes om noe var oversett i underlivet og jeg har hatt mye magesmerter etter siste hormonstmimulering i mars. Men alt såg helt fint ut på laparascopien og ingenting å utsette på. Vi blir tilbutt to inseminasjoner til. Legene mener at det burde kunne gå bra akkurat som prøverør. Vi får se hva høsten bringer med seg. Føler at vi må ta vare på hverandre og kose oss i ferien og glømme alt som heter barnløshet. Leste innlegget til Lillie om mannen som var gått fra hun etter 11 år og en ivf-gutt på 7 måneder. Ble veldig rørt at innlegget og tenkte at dette kan skje det beste forhold. Det er lett å ta sin ektefelle for gitt og glemme å gi hverandre nærhet og omtanke. Fikk meg en skikkelig tankevekker. Ikke barn til en hver pris..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60332-s%C3%A5-er-lappen-overst%C3%A5tt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terten Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Ville bare ønske deg lykke til videre. Er selv i gang med forsøk nr. 4. Hver gang er eggproduksjonen god, sædkvaliteten er upåklagelig og befruktede egg deler seg og ser bra ut. Men de fester seg ikke.. Vår barnløshet er også uforklarlig, og det å ikke ha noen knagg å henge det på kan være ganske vanskelig. Nei, ikke barn for en hver pris. For vår del har vi bestemt oss for å gi oss etter 4. forsøk. Vi synes det har vært riktig å sette en ramme, at det er en belastning både fysisk og mentalt å holde på med forsøkene som ikke blir vellykket, og hvis det ikke går nå heller, vil vi over i neste fase som blir å ta en beslutning i forhold til adopsjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60332-s%C3%A5-er-lappen-overst%C3%A5tt/#findComment-262054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.