landsbyidioten Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Eller UPC? Andre som får svart skjerm hver gang det er fotballkamp? Fy fader ass. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Det har skjedd et par ganger her, men ikke under kampen i dag. Gikk du glipp av England-Brasil?! I såfall; trøstekozeklemzesmask fra 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Det har skjedd et par ganger her, men ikke under kampen i dag. Gikk du glipp av England-Brasil?! I såfall; trøstekozeklemzesmask fra 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 Det har skjedd et par ganger her, men ikke under kampen i dag. Gikk du glipp av England-Brasil?! I såfall; trøstekozeklemzesmask fra Ja, men det var fordi jeg sov. Og fordi utfallet var gitt. ;-) *gnir seg i henda* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Ja, men det var fordi jeg sov. Og fordi utfallet var gitt. ;-) *gnir seg i henda* Da er vi to som gnir, he he. 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 Da er vi to som gnir, he he. *gliser* Etter at Italia røyk ut unner jeg alle favoritter alt vondt. *Senegaaaaaaaaaaaaaal!* :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 *gliser* Etter at Italia røyk ut unner jeg alle favoritter alt vondt. *Senegaaaaaaaaaaaaaal!* :-) Og Tyskland må kjappe seg å bestille flybiletter til i morgen! :-) 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 Og Tyskland må kjappe seg å bestille flybiletter til i morgen! :-) Ja, fy fader. Tyskland er siste sort. Nest etter Sør-Korea, selvsagt. God morgen, forresten! :-) *gnir seg i øya* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Ja, fy fader. Tyskland er siste sort. Nest etter Sør-Korea, selvsagt. God morgen, forresten! :-) *gnir seg i øya* He, he, god morgen , din ettersleper! ;-) Jeg mista litt av entusiasmen da "Gli Azurri" røyk ut, men nå - etter Brasil's oppvisning - er den på oppadgående igjen. Vi reiser på hytta like etter kampen, Wulfi + familen + hesten + føllet er allerede på plass i campingvogna like ved hytta. Nei, det ble feil, hestene er utafor vogna og ulvefamilien inni. Sånn. Vi har med tre unger + katt, og i morgen kommer et par unger, noen voksne og en kanin. Det hele tegner til å bli meeeget kaotisk. Pytt, pytt, det tar jeg på strak arm - så sant Tyskland taper. 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 He, he, god morgen , din ettersleper! ;-) Jeg mista litt av entusiasmen da "Gli Azurri" røyk ut, men nå - etter Brasil's oppvisning - er den på oppadgående igjen. Vi reiser på hytta like etter kampen, Wulfi + familen + hesten + føllet er allerede på plass i campingvogna like ved hytta. Nei, det ble feil, hestene er utafor vogna og ulvefamilien inni. Sånn. Vi har med tre unger + katt, og i morgen kommer et par unger, noen voksne og en kanin. Det hele tegner til å bli meeeget kaotisk. Pytt, pytt, det tar jeg på strak arm - så sant Tyskland taper. Skjermen er tilbake nå, men hva søren var det som skjedde tidligere? Plutselig sendte de bare kampen på TV4 i stedet...! Jeg syns det blir for dumt dette her. Gi oss VM, for svarte!!! *raser* :-/ Kos dere på hytta, forresten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.