Gå til innhold

FU: Hvorfor er det rødvin utover hele kjøkkengulvet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi du er så opptatt med å skrive på dol at du ikkje følger med på kva kjøkkendraugen driver med :)

Skrevet

Fordi du ikke klarte å få opp korken på flaska, så du ble så desperat at du knuste hele dritten?

Skrevet

Fordi du heiv flaska i veggen med et smell, i raseri over at du ikke greide å få ut den satans vinkorken...?

Gjest KariV
Skrevet

Å... Var det DER jeg mista den kartongen med rødvin?

Skrevet

Fordi krapylet har observert / forstått hvordan kranen på kartongen virker, og ikke tok det så nøye med å holde et glass under.

Skrevet

Fordi du heiv flaska i veggen med et smell, i raseri over at du ikke greide å få ut den satans vinkorken...?

Pappvin.

Skrevet

Fordi du ikke klarte å få opp korken på flaska, så du ble så desperat at du knuste hele dritten?

Pappvin.

Skrevet

fordi du er så opptatt med å skrive på dol at du ikkje følger med på kva kjøkkendraugen driver med :)

Jeg doler bare med et halvt øye.

Skrevet

Å... Var det DER jeg mista den kartongen med rødvin?

Antagelig. Men du får den ikke tilbake. Den er tom nå.

Skrevet

Pappvin.

Du klarte ikke å sette krana på plass (du er jo litt klønete), og da ble du så forbanna at du kjørte brødkniven i hele kartongen?

Skrevet

Fordi krapylet har observert / forstått hvordan kranen på kartongen virker, og ikke tok det så nøye med å holde et glass under.

Jeg tror nok synderen er ca. 29 år.

Skrevet

Du klarte ikke å sette krana på plass (du er jo litt klønete), og da ble du så forbanna at du kjørte brødkniven i hele kartongen?

Du insinuerer at jeg er klønete? Du skal få kniv du.

Skrevet

Jeg tror nok synderen er ca. 29 år.

Folk som misbruker alkohol på den måten, fortjener betegnelsen krapyl, uansett fødselsår.

Skrevet

Folk som misbruker alkohol på den måten, fortjener betegnelsen krapyl, uansett fødselsår.

Ok, jeg har aldri blitt kalt krapyl før, men en gang må jo være den første.

Skrevet

Du insinuerer at jeg er klønete? Du skal få kniv du.

Så det var feil svar? Nei, da gir jeg opp.

Skrevet

Fordi du pratet for lenge med meg i går. :-)

Du vant.

Hva vil du ha i premie?

Skrevet

Så det var feil svar? Nei, da gir jeg opp.

Like greit. gyrken har allerede vunnet.

Skrevet

Du vant.

Hva vil du ha i premie?

Besøk den 26. juli.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...