Gå til innhold

FU: Hvorfor er det rødvin utover hele kjøkkengulvet?


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi du heiv flaska i veggen med et smell, i raseri over at du ikke greide å få ut den satans vinkorken...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi krapylet har observert / forstått hvordan kranen på kartongen virker, og ikke tok det så nøye med å holde et glass under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du heiv flaska i veggen med et smell, i raseri over at du ikke greide å få ut den satans vinkorken...?

Pappvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du ikke klarte å få opp korken på flaska, så du ble så desperat at du knuste hele dritten?

Pappvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi du er så opptatt med å skrive på dol at du ikkje følger med på kva kjøkkendraugen driver med :)

Jeg doler bare med et halvt øye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... Var det DER jeg mista den kartongen med rødvin?

Antagelig. Men du får den ikke tilbake. Den er tom nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappvin.

Du klarte ikke å sette krana på plass (du er jo litt klønete), og da ble du så forbanna at du kjørte brødkniven i hele kartongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi krapylet har observert / forstått hvordan kranen på kartongen virker, og ikke tok det så nøye med å holde et glass under.

Jeg tror nok synderen er ca. 29 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte ikke å sette krana på plass (du er jo litt klønete), og da ble du så forbanna at du kjørte brødkniven i hele kartongen?

Du insinuerer at jeg er klønete? Du skal få kniv du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok synderen er ca. 29 år.

Folk som misbruker alkohol på den måten, fortjener betegnelsen krapyl, uansett fødselsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som misbruker alkohol på den måten, fortjener betegnelsen krapyl, uansett fødselsår.

Ok, jeg har aldri blitt kalt krapyl før, men en gang må jo være den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...