Gå til innhold

FU: Hvorfor er det rødvin utover hele kjøkkengulvet?


Lionn

Anbefalte innlegg

Besøk den 26. juli.

Pføy!! Vi kommer den 13. Hut deg hjem fra Danmark da.

*Jævlig som telefonen ringer i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på hemmelig besøk. Vinsøl er min form for visittkort.

Neida, gåten er forresten forlengst løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappvin.

Den kan også hives rundt, dersom det er noen grunn til å bli rasende :-)

Men kanskje du bare var i bakrus og derfor litt sløv og slepphendt, så den deiset i gulvet "av seg selv"...? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan også hives rundt, dersom det er noen grunn til å bli rasende :-)

Men kanskje du bare var i bakrus og derfor litt sløv og slepphendt, så den deiset i gulvet "av seg selv"...? :-)

Neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg jo at gyrk har løst saken, men det kunne jo også ha vært gubben din som ble så lei av å vente på at du skulle legge deg(han hadde ekstremt lyst på et nummer) at han ga opp, kastet seg over deg og dura på. Du satt og plapra med gyrk med den ene hånden mens du klamret deg til rødvinsglasset med den andre. Plutselig fløy du veggimellom og kræsja inn i kjøkkenbenken med et brak, vinen spruta og det gjorde jammen gubben også. Hva gyrken gjorde vet jeg ikke, men hun var trolig opptatt med å sutre, og merket neppe noe til det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ser jeg jo at gyrk har løst saken, men det kunne jo også ha vært gubben din som ble så lei av å vente på at du skulle legge deg(han hadde ekstremt lyst på et nummer) at han ga opp, kastet seg over deg og dura på. Du satt og plapra med gyrk med den ene hånden mens du klamret deg til rødvinsglasset med den andre. Plutselig fløy du veggimellom og kræsja inn i kjøkkenbenken med et brak, vinen spruta og det gjorde jammen gubben også. Hva gyrken gjorde vet jeg ikke, men hun var trolig opptatt med å sutre, og merket neppe noe til det hele.

Vet du...det der var helt korrekt. gyrken hadde også rett, men du svarte jo mye mer utfyllende. Dermed er vinneren deg istedenfor.

Hva vil du ha i premie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du...det der var helt korrekt. gyrken hadde også rett, men du svarte jo mye mer utfyllende. Dermed er vinneren deg istedenfor.

Hva vil du ha i premie?

Hmmm....Jeg vil ha en signert utskrift av nakenbildet du skal legge ut snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i taket på badet, i håret mitt, på hele forsiden av t-skjorta, på dusjforhenget, på badegulvet, dassen, trynet mitt, vaskeservanten, osv. Sånn blir det når man ikke har vinåpner og trykker korka ned i flaska. Det har noe med overtrykk og IQ og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i taket på badet, i håret mitt, på hele forsiden av t-skjorta, på dusjforhenget, på badegulvet, dassen, trynet mitt, vaskeservanten, osv. Sånn blir det når man ikke har vinåpner og trykker korka ned i flaska. Det har noe med overtrykk og IQ og gjøre.

Snakk for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du fikk så akutt lyst på vin at du ikke gadd å åpne flasken på konvensjonelt vis, men valgte å knuse av toppen på flasken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du fikk så akutt lyst på vin at du ikke gadd å åpne flasken på konvensjonelt vis, men valgte å knuse av toppen på flasken?

Dette problemet har vi funnet ut av for lengst, wilmani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette problemet har vi funnet ut av for lengst, wilmani.

Jeg så det etterpå - men jeg kan godt få pluss for oppmøte og at jeg reagerer på strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...