Gå til innhold

Gode unnskyldninger for å ikke reise til svigers i ferien???


kie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du brukte familiens siste kroner på dop.

Uff, nei!

Da kommer de _hit_ for å be for meg og det som verre er. F.eks. dra meg med inn på Oslo Kirstne Senter for en skikkelig åndelig intervention.

Og det verste er....dette er ikke kødd engang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terningkast6

Du bare må bli hjemme for å fylle fryseboksen, vaske rundt, sy gardiner osv. Beste unnskyldning i verden, så kan du ligge på verandaen og sole deg. De vil nok holde seg langt unna av frykt for å bli involvert i disse prosjektene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nei!

Da kommer de _hit_ for å be for meg og det som verre er. F.eks. dra meg med inn på Oslo Kirstne Senter for en skikkelig åndelig intervention.

Og det verste er....dette er ikke kødd engang!!!

Ja, nei da vet ikke jeg. Det var den jeg brukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bare må bli hjemme for å fylle fryseboksen, vaske rundt, sy gardiner osv. Beste unnskyldning i verden, så kan du ligge på verandaen og sole deg. De vil nok holde seg langt unna av frykt for å bli involvert i disse prosjektene dine.

De er _ikke_ fintfølende!

Kan gjerne se på at vertinna sliter uten å løfte en finger, men heller konsentrere seg om å klage på alt som ikke er i kjøleskapet. Som "ordentlig melk" (h-melk) og sjokoladepålegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dritsjuk.

Et eller annet forferdelig smitsomt.

Masse prikker med verk og fae..skap som klør noe infernalsk. Mister håret og neglene og du sikler noe enormt.

Et eller annet rart latinsk navn som feks.

subterfugio (å rømme/stikke av) sulum (alle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dritsjuk.

Et eller annet forferdelig smitsomt.

Masse prikker med verk og fae..skap som klør noe infernalsk. Mister håret og neglene og du sikler noe enormt.

Et eller annet rart latinsk navn som feks.

subterfugio (å rømme/stikke av) sulum (alle).

Hm... det hadde vært no' det!

Men hvordan skal jeg overbevise gubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... det hadde vært no' det!

Men hvordan skal jeg overbevise gubben?

Sett deg på dass og si du har diare.

Og bli sittende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du gjerne vil, men at mannen din vil på satanistleir . (Da slipper dere kanskje å dra til dem senere også?)

*notere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...