Gå til innhold

Gode unnskyldninger for å ikke reise til svigers i ferien???


kie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*LOL*

Tydelig at du kan dette! ;-)

De blir litt lei, men familien blir overbevist det sekundet du forlanger å få kaffe på dass.

Kan og kan ... litt kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke si rett ut at du ikke har lyst å tilbringe ferien hos dem i år. At du har lyst til å være hjemme, eventuelt gjøre noe annet.

Hvorfor ikke sende mann og barn avgårde og få litt tid for seg selv? Man får gjerne rykte at en er sær og vrang o.l, men det kan en fint leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke si rett ut at du ikke har lyst å tilbringe ferien hos dem i år. At du har lyst til å være hjemme, eventuelt gjøre noe annet.

Hvorfor ikke sende mann og barn avgårde og få litt tid for seg selv? Man får gjerne rykte at en er sær og vrang o.l, men det kan en fint leve med.

Si det rett ut???? Kom nå ikke her og ødelegg moroa naiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det rett ut???? Kom nå ikke her og ødelegg moroa naiv!!

Jeg var faktisk den eneste av svigerdøtrene som talte min svigermor midt i mot. De andre holdt kjeft, men snakket desto mer bak hennes rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var faktisk den eneste av svigerdøtrene som talte min svigermor midt i mot. De andre holdt kjeft, men snakket desto mer bak hennes rygg.

Litt diare må man da kunne unne seg i ny og ne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... det hadde vært no' det!

Men hvordan skal jeg overbevise gubben?

Nekt å stå opp. Si du er så fæl at INGEN kan se på deg og du vil være helt ALENE.(skriv lapp!!)

Han kan dra, du kan kose deg hjemme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at det er veldig viktig for familien at dere tilbringer tid sammen alene! Familien må være alene sammen fordi dagens situasjon med de marginalskattene utgjør stress, liten tid sammen, familien i oppløsning etc. Tenker svigers backer ut når ordene "fare for samlivsbrudd" dukker opp som et alternativ.

Annet alternativ er å ta ei uke sammen med barna uten svigers, la svigers ta barn uka deretter fordi foreldrene jo også trenger tid sammen. (du husker samlivsbrudd?) I utgangspunktet er det jo ikke deg svigers ønsker å tilbringe ferien med, det er barnebarna!!

Ha en god sommer uten svigers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kva skal du seie...

Sei at du har lova å kome til Molde og vere födselshjelpar heime hos stakkars lille Zarine, som ei fin erfaring for å sjå om det å bli jordmor verkeleg *er* noko for deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kva skal du seie...

Sei at du har lova å kome til Molde og vere födselshjelpar heime hos stakkars lille Zarine, som ei fin erfaring for å sjå om det å bli jordmor verkeleg *er* noko for deg ;-)

Jaaaaaa!!!

Den bruker jeg! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...