Singularity Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Skal prøve å få ordnet dette i morgen. Sliter dessverre med mangel på bildebehandlingsprogrammer og usamarbeidsvillige maskiner der jeg er nå, men det kan ordnes på et vis når jeg bare har tid og tilgang på litt ekstrautstyr. 0 Siter
Zirine Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Skrevet 22. juni 2002 Skal prøve å få ordnet dette i morgen. Sliter dessverre med mangel på bildebehandlingsprogrammer og usamarbeidsvillige maskiner der jeg er nå, men det kan ordnes på et vis når jeg bare har tid og tilgang på litt ekstrautstyr. Flotters 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juni 2002 Skrevet 25. juni 2002 Skal prøve å få ordnet dette i morgen. Sliter dessverre med mangel på bildebehandlingsprogrammer og usamarbeidsvillige maskiner der jeg er nå, men det kan ordnes på et vis når jeg bare har tid og tilgang på litt ekstrautstyr. Jeg vil også ha! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.