girlie16 Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Hei! Jeg er ei jente på 16 år som har hatt en del problemer med underlivet mitt i det siste. I 6 måneder har jeg gått på p-sprøyte, noe jeg føler har gått veldig bra - før dette skjedde. Pr dags dato har jeg hatt menstruasjon i to og en halv måned. Jeg har hatt mens siden jeg var 9 år, regelmessig og stødig som bare det. I det siste har jeg hatt opphold på 1/2 dager, men det har opphørt etter orgasme/samleie/andre påvirkninger av skrittet mitt, f.eks sykling (der jeg alltid har fått vondt). Da begynner jeg nesten å fossblø, noe som er blitt til pest og plage. I familien min (fra morsiden) har vi store problemer med underlivet. Bestemoren min har operert for kreft/svulster ikke mindre enn 7 ganger, og søskenbarnet mitt, på så lite som 20 år, måtte nettopp operere bort eggstokkene. Dette plager meg noe hinsides, å gå rundt og bekymre meg for dette. Det har gått "greit" helt til i forrige uke, da jeg hadde samleie i beruset tilstand - noe som gikk altfor "hardt" for seg, og jeg hadde vondt dagen etterpå. Siden da har jeg hatt null sjangs til å ha samleie, enten pga smerter eller at jeg rett og slett ikke har blitt våt nok.. I dag merket jeg at jeg har fått SORT utflod. Hva kan dette være tegn på? Bare for å opplyse om det, så er ikke dette en av de første gangene jeg har samleie, jeg har vært aktiv i vel 3 år nå... Bør jeg gå til lege, eller bare glemme alt? Det er så utrolig slitsomt å gå rundt med menssmerter, og det å ikke ha mulighet til å ha sex uten å begynne å blø etterpå blir litt ekkelt i lengden.. Noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60518-svart-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Først må jeg berolige deg med at slike uregelmessigheter er vanlige hos de som bruker p-sprøyte. Svart utflod er gammelt blod. Jeg synes imidlertid at du skal få sjekket underlivet når du har smerter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60518-svart-utflod/#findComment-265781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.