Gå til innhold

God Morgenkaape ! Hvem har stått opp?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Det tegner til å bli en fiiiiin dag. Bare jeg får på meg klæra og subba ned i postkassa etter Aftenposten.

Andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å få liv i en mann her.. men det er ikke gjort i en fei.

Nå kom Flisen ut hit med en stor ostebit i munnen, så jeg må vel logge av å hjelpe henne med frokosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt. Hadde en merkelig drøm om Tim Allen. Var hjemme hos ham og vi hadde liksom et forhold, hemmelig sådant. Han var jo gift (med samme dama som i Home Improvement, men de tre sønnene var noen andre). Han sto med hånden på rompa mi, og søsteren min, som jo vet at jeg er gift, sto og glodde på hånden - trodde ikke sine egne øyne. *fniiiis* Kona og barna hans svimet rundt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Såvidt. Hadde en merkelig drøm om Tim Allen. Var hjemme hos ham og vi hadde liksom et forhold, hemmelig sådant. Han var jo gift (med samme dama som i Home Improvement, men de tre sønnene var noen andre). Han sto med hånden på rompa mi, og søsteren min, som jo vet at jeg er gift, sto og glodde på hånden - trodde ikke sine egne øyne. *fniiiis* Kona og barna hans svimet rundt oss.

Sliten som f.. jobb til kl 20 hver dag denne uka unntatt i går da jeg kjørte 3 oldemødre til og fra et 6-års lag. Men takker meg sjøl for overtida, det var jeg som fant på opplegget. Det blir jo 940 kr i tillegg til vanlig slavelønn pr dag.

Drøm: jeg var i Kina og monterte skiheis, det krydde av kinesere og de gikk bare i veien og kaklet i vei på noe jeg tror var kinesisk. Har aldri vært i Kina i RL og knapt sett en skiheis. ja-ja absurd blir det jo alltid. Rart at drømmer glemmes så lett ?

Forresten: er det tidlig med en øl kl 11:40 eller bør jeg vente til 11:50 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten som f.. jobb til kl 20 hver dag denne uka unntatt i går da jeg kjørte 3 oldemødre til og fra et 6-års lag. Men takker meg sjøl for overtida, det var jeg som fant på opplegget. Det blir jo 940 kr i tillegg til vanlig slavelønn pr dag.

Drøm: jeg var i Kina og monterte skiheis, det krydde av kinesere og de gikk bare i veien og kaklet i vei på noe jeg tror var kinesisk. Har aldri vært i Kina i RL og knapt sett en skiheis. ja-ja absurd blir det jo alltid. Rart at drømmer glemmes så lett ?

Forresten: er det tidlig med en øl kl 11:40 eller bør jeg vente til 11:50 ?

11.50 er vel et mer passende tidspunkt, vil jeg anta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

11.50 er vel et mer passende tidspunkt, vil jeg anta.

Takk.

*ptsssshh*

Er det noe som heter ølboksfinger ? Altså smerter i ytterste leddet på pekefinger ? Fins det i tilfelle en kur for det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vært oppe siden 7.30.. la meg 6.30.. *subber ut*

Å sove en hel time er vel bortkastet tid ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

*ptsssshh*

Er det noe som heter ølboksfinger ? Altså smerter i ytterste leddet på pekefinger ? Fins det i tilfelle en kur for det ?

Ja, det er et velkjent syndrom. Kur: Gå over til å åpne med tenna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt som en dupp, svigermor døde i går og her nede har de likvake, så jeg kom hjem derfra kl. 0430.

Cristian på 9 år vil ikke gå i begravelsen som er i dag, så jeg blir hjemme med ungene.

Her har de meldt at det skal bli over 30 grader i dag, håper det ikke stemmer! *pes* Men sand fra sahara kommer vi nok ikke til å unngå så vi kommer nok til å bli inne mesteparten av helgen.

På mandag er det helligdag så jeg har ørten ting jeg skulle ha handlet og her sitter jeg.

Ha en fin helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg er trøtt som en dupp, svigermor døde i går og her nede har de likvake, så jeg kom hjem derfra kl. 0430.

Cristian på 9 år vil ikke gå i begravelsen som er i dag, så jeg blir hjemme med ungene.

Her har de meldt at det skal bli over 30 grader i dag, håper det ikke stemmer! *pes* Men sand fra sahara kommer vi nok ikke til å unngå så vi kommer nok til å bli inne mesteparten av helgen.

På mandag er det helligdag så jeg har ørten ting jeg skulle ha handlet og her sitter jeg.

Ha en fin helg! :-)

Sånn geografisk: hvor er "her nede" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, det er et velkjent syndrom. Kur: Gå over til å åpne med tenna.

*pssshhht* *knekk*

Kjenner du en god tannlege ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Gran Canaria.

Varmt og tørt er det første som faller meg inn, og sanda som fyker inn i de inneste kroker og legger seg på alt. Den samme sanda er antagelig noe av det som holder bl a regnskogen oppe og går, da den binger med seg næringssstoffer les gjødsel til floraen på halve jorda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmt og tørt er det første som faller meg inn, og sanda som fyker inn i de inneste kroker og legger seg på alt. Den samme sanda er antagelig noe av det som holder bl a regnskogen oppe og går, da den binger med seg næringssstoffer les gjødsel til floraen på halve jorda.

For meg betyr det astmaspray og masse ekstravask, den pulveriserte sanden legger seg over alt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

*nikker* Han er veldig kjekk også.

Da går du kanskje ofte til tannlegen ? Jeg pleier å gå til tannlegen når jeg kjeder meg. Min er også ganske attraktiv, men dessverre gift. Hun setter stor pris på flørt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...