Gå til innhold

God Morgenkaape ! Hvem har stått opp?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært oppe tre ganger til nå. Stå opp, smøre mat til Dronninga. Kikke på at hun spiser og spiser og drikker og spiser, mens jeg drikker kaffe. Skifte bleie. Legge meg på teppe i stua, og være halvvåkent vitne til duplobygging og andre leker. Finne meg i å bli kravlet på, susset og klemt, dyttet og litt bitt til slutt. Ligge på gulv og lese bok for varm liten kropp som kroer seg over alle spede forsøk på underholdning.

To paracet, et glass vann og vekke husbond. "Din tur, skatt!". Og rett i bingen igjen.

x 3

*gjesper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...det var TUNGT å stå opp i dag :) Var ute til halv fire i morges, og måtte opp ti for å ordne istand til barneselskap til (snart) sjuåringen min. Men det gikk over all forventning det, selv om jeg nok egentlig skal være glad for at det ikke var noen promillekontroll da jeg var på butikken i ellevetida. Det hadde ikke gått så bra ;))

Ha en fortreffelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Med Påholden Penn

...fikk sove til utpå formiddagen. Rangel med gammel venninne i går.

Alt nå ? Like godt å få det unnagjort, sa mannen som spiste frokost om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...