Gå til innhold

Hvem vil du møte på dol?


Lionn

Anbefalte innlegg

Og isåfall? Hva kunne du tenke deg å gjøre med ham/henne?

Jeg kunne bl.a tenke meg å møte naiv. Kun for å sitte å se på henne.

gyrken for å kline med henne.

andor for å nyte dialekten hans.

Osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    106

  • libra

    33

  • Melaisa

    23

  • shandy

    16

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jasså, tåler du ikke stemmen min? Den er litt dyp og sensuell.

Jeg har lyst å treffe igjen Cmoo og Ingera, samt Bajas (den originale Bajas ;). Og ikke minst så er jeg nysgjerrig på Magnus! Hva jeg kunne tenkt meg å gjort med dem? Drukket øl!

Magnus har forresten lovet meg nyoppusset hybel, samt en fisketur i sommer! Sant, Magnus? ;)

(Blir det stor omvei å kjøre via Kristiansand, når man skal til Bergen/Ulvik fra Oslo? Mine geografikunnskaper er IKKE til å skryte av...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kanskje få snakke bittelitt.

Ok, jeg regner med at når det er bergensere tilstede så kommer man ikke til orde allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å treffe igjen Cmoo og Ingera, samt Bajas (den originale Bajas ;). Og ikke minst så er jeg nysgjerrig på Magnus! Hva jeg kunne tenkt meg å gjort med dem? Drukket øl!

Magnus har forresten lovet meg nyoppusset hybel, samt en fisketur i sommer! Sant, Magnus? ;)

(Blir det stor omvei å kjøre via Kristiansand, når man skal til Bergen/Ulvik fra Oslo? Mine geografikunnskaper er IKKE til å skryte av...)

Det er en kjempeomvei! Men det er sikkert verd det!

En bedre deal er at magnus kommer til Bergen, og så treffer dere Lion og livato og meg her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg regner med at når det er bergensere tilstede så kommer man ikke til orde allikevel.

Jeg har selvsagt lyst til å treffe deg, og lover å ikke snakke på innpust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å treffe igjen Cmoo og Ingera, samt Bajas (den originale Bajas ;). Og ikke minst så er jeg nysgjerrig på Magnus! Hva jeg kunne tenkt meg å gjort med dem? Drukket øl!

Magnus har forresten lovet meg nyoppusset hybel, samt en fisketur i sommer! Sant, Magnus? ;)

(Blir det stor omvei å kjøre via Kristiansand, når man skal til Bergen/Ulvik fra Oslo? Mine geografikunnskaper er IKKE til å skryte av...)

magnus, ja, for ikke å snakke om ingera da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg regner med at når det er bergensere tilstede så kommer man ikke til orde allikevel.

Det er det myyyyyye sannhet i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvsagt lyst til å treffe deg, og lover å ikke snakke på innpust.

Jeg skravler selv også - når jeg er i det hjørnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skravler selv også - når jeg er i det hjørnet...

Og jeg har potensiale til å være ganske stille.... Tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har potensiale til å være ganske stille.... Tro det eller ei.

Da kan vi være stille sammen. Koselig det også, når det ikke er av det trykkende slaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi være stille sammen. Koselig det også, når det ikke er av det trykkende slaget.

Det er fantastisk å kunne være stille sammen med noen. Men litt kjedelig om man ikke sitter i samme rom.

Når skal vi lage en avtale....?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjempeomvei! Men det er sikkert verd det!

En bedre deal er at magnus kommer til Bergen, og så treffer dere Lion og livato og meg her :-)

Hehe.. Det hadde jo vært trävligt, da! Men det spørs, med min retningssans, om jeg ikke risikerer å havne på feil side av landet isteden for i Bergen. Jeg har ikke vært på Vestlandet siden 17.-maihelga i '91, og da var det pappa som kjørte til Sauda. Det er "bare" 80 mil...

Er invitert til å komme dit av søskenbarnet mitt, som jeg traff igjen for første gang på sju år i går. Må nesten benytte meg av den muligheten, om ikke noe uforutsett skulle oppstå. Det er vel Ulvik som er "hovedsetet", men med bil var det, såvidt jeg husker etter ølrundene i natt, 2 1/2 times kjøring inn til Regnbyen?

Qué será....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...