Gå til innhold

Hvem vil du møte på dol?


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    106

  • libra

    33

  • Melaisa

    23

  • shandy

    16

Mest aktive i denne tråden

Jo, du og?

Næh, men jeg kan jo ikke lage Bergensavtaler med folk som ferierer på Sørlandet når jeg våger meg inn i urbane strøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, men jeg kan jo ikke lage Bergensavtaler med folk som ferierer på Sørlandet når jeg våger meg inn i urbane strøk.

Man kommer da hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvik er i alle fall ikke så himla langt unna. Og ingera har så og si lovet å ta turen opp i sommer. Litt ekstra press på henne, så har vi henne her. Kanskje vi til og med kan snakke litt med værgudene ;-)

Men skal ikke Ingera kalve når som helst'a...? Er hun reiseklar denne sommeren da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal ikke Ingera kalve når som helst'a...? Er hun reiseklar denne sommeren da?

Da er isåfall den kalvingen veldig forsinket. Hun hadde termin forrige november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andor, Musikeren, Conan, Jacob, Grip, Magnus og Sør.

Amiga, Jane, Molli, Zirine, Gyrken og Tonie.

Rangert etter ønske og ja Lion jeg dreit i tre doler-regelen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men skal ikke Ingera kalve når som helst'a...? Er hun reiseklar denne sommeren da?

ingera kalvet i november og nekter og gjøre det igjen. På en stund i alle fall.

Kanskje du skal legge planer om en liten bergenstur du også......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andor, Musikeren, Conan, Jacob, Grip, Magnus og Sør.

Amiga, Jane, Molli, Zirine, Gyrken og Tonie.

Rangert etter ønske og ja Lion jeg dreit i tre doler-regelen din :)

Jeg har møtt flere av de du ramser opp. *Pillutta deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bergenstur hadde nok gjort deg godt!

Jeg skal forresten ha datteren til Nøstebarndama i klassen min til neste år....! Det må da kunne snus til min fordel, eh...?

Du burde kunne legge litt press på den familien ja:-)

Forresten kan det hende jeg kommer til Bergen i løpet av ferien. Skal jeg si fra først eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg pleier også å ha bestemt meg for hva jeg skal konsumere på forhånd. Fire pils for eksempel. Men det ryker alltid. Like greit ;-)

En sommertur til Bergen bør du absolutt unne deg!

[email protected]

Framleis litt småanonym for anledningen ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde kunne legge litt press på den familien ja:-)

Forresten kan det hende jeg kommer til Bergen i løpet av ferien. Skal jeg si fra først eller?

Ja si nå for gus' skyld ikke fra etterpå!

Jeg kan selvsagt samle troppene! Det er noen få dager som ikke passer så bra, sånn rundt midten av juli, trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingera kalvet i november og nekter og gjøre det igjen. På en stund i alle fall.

Kanskje du skal legge planer om en liten bergenstur du også......?

Veeel, jeg er født i byen, og holdt på å regne bort de fem åra jeg bodde der. Så mutter'n og fatter'n hang meg opp og tørket meg godt, og flytta så til Oslo med meg...og brødrene mine da.

Ett fem års oppphold i Bergen skulle vel rekke for resten av livet, det.....? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er isåfall den kalvingen veldig forsinket. Hun hadde termin forrige november.

Det falske monsteret! Hun viste meg bilde av seg sjøl høygravid for bare få dager siden, med genser'n bretta opp så magen riktig svulma ! Hun sa ikke et pip om at det var gammalt! Jeg trodde.........faen. Lurt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær nå ikke så beskjeden!

Men jeg har møtt Lex Lea og Frøken Fryd. Ser du no' til dem, kanskje?

Nei, tenkte meg det. De tålte det bare ikke!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det falske monsteret! Hun viste meg bilde av seg sjøl høygravid for bare få dager siden, med genser'n bretta opp så magen riktig svulma ! Hun sa ikke et pip om at det var gammalt! Jeg trodde.........faen. Lurt igjen.

Hun kan lure fanden på dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...