Gå til innhold

Hvem vil du møte på dol?


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    106

  • libra

    33

  • Melaisa

    23

  • shandy

    16

Mest aktive i denne tråden

Og du har selvsagt ikke lyst å komme med noen rapport?

nope. men det skal ligge en rapport fra et treff jeg var på.. aner ikke hvor den er nå, men den lå på DOL treff sia på spray, men den er nok borte nuh.

kjipt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har sett hva som stappes inn i pølsene....og plutselig likte du det ikke lenger? Eller er det fordi du spiste pølser til lunch hver dag?

Jeg så hva som ble stappet inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så hva som ble stappet inni.

Men det er da vel det samma hva som blir stappa inni pølsene, så lenge det smaker godt.

Trodde ikke at du var så pinglete, LIon, at du brydde deg noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nope. men det skal ligge en rapport fra et treff jeg var på.. aner ikke hvor den er nå, men den lå på DOL treff sia på spray, men den er nok borte nuh.

kjipt det :)

Megakjipt:-)

Er du like sprudlende i RL som på dol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da vel det samma hva som blir stappa inni pølsene, så lenge det smaker godt.

Trodde ikke at du var så pinglete, LIon, at du brydde deg noe om det.

Alt bunner vel igrunnen i at jeg ikke liker smaken, så at jeg skyldte på hva de stappet inni dem, var vel bare for å ro meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, hvem? Misters eller din?

*forvirra*

Jeg mente bare at jeg ikke har sansen for japsemakk. Det er noe spesiellt med Harley, bare lyden får meg ør. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bunner vel igrunnen i at jeg ikke liker smaken, så at jeg skyldte på hva de stappet inni dem, var vel bare for å ro meg unna.

Jajajaja...._heeelt_ sikkert. *demonlol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megakjipt:-)

Er du like sprudlende i RL som på dol?

nei. i rl er jeg ikke sprudlende i det hele tatt. så jeg tar det igjen ved å være sprudlende på dol :)

du, da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei. i rl er jeg ikke sprudlende i det hele tatt. så jeg tar det igjen ved å være sprudlende på dol :)

du, da ?

Hehehehe..jeg liker deg.

Jeg er alltid like...et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den.....

Ja jeg tenkte bare at siden du sier det selv, så er det vel ikke så veldig interessant for andre heller å se ei enda verre rompe enn Lion sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe..jeg liker deg.

Jeg er alltid like...et eller annet.

enda godt du er et eller annet da.

nå får dukke mere svar av meg, for nuh blir jeg borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...