Gå til innhold

Hvem vil du møte på dol?


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    106

  • libra

    33

  • Melaisa

    23

  • shandy

    16

Mest aktive i denne tråden

Tror nok det går ganske bra... irriterer meg ikke lenge over dette!

Syns mest synd på mennesker som viser en så øredøvende dumskap.

Legg deg å sov du, så har du glemt det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor MÅ du alltid prøve å stikke når et innlegg handler om overvekt?

Hva har du med å blande deg inn her bare for å stikke?

Som sagt, jeg kan bli tynn men du kommer til å være like kvalmende dum uansett!!!

Dum og dum. Jeg klarer da i det minste å tillegge rette person innlegget- ikke dedikert meg selv.

Så skal vi se, Lion er Lion, men hun klarer det du ikke klarer og det er å ta ting som det er.

Du er antagelig svært overvektig og lider under det - derav har du lyst til å stikke meg grunnet gamle innlegg. Jeg er nå iallefall glad for at jeg ikke bruker mat som trøst, ei heller noe annet.

Er det galt syntes du å være stolt av kroppen sin???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan være litt småsøt innimellom.

Mulig det, men jeg setter mer pris på mennesker som er litt tryggere på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum og dum. Jeg klarer da i det minste å tillegge rette person innlegget- ikke dedikert meg selv.

Så skal vi se, Lion er Lion, men hun klarer det du ikke klarer og det er å ta ting som det er.

Du er antagelig svært overvektig og lider under det - derav har du lyst til å stikke meg grunnet gamle innlegg. Jeg er nå iallefall glad for at jeg ikke bruker mat som trøst, ei heller noe annet.

Er det galt syntes du å være stolt av kroppen sin???

Ser det ikke som noen krise at jeg ikke alltid husker å rette opp overskriften.

Det er overhodet ikke noe galt i å være stolt av kroppen sin, men hadde du vært trygg på deg selv så hadde du ikke hatt behov for å tråkke på alle som av en eller annen grunn ikke har en kropp de kan være like stolt av.

Jeg har strevd med spiseforstyrrelser hele livet på grunn av opplevelser da jeg var liten - på grunn av vettløse mennesker. Problemet mitt har blitt forstørret av mennesker som fordømmer overvekt - mennesker som deg.

Ja, jeg har brukt mat som trøst, men jeg er likevel stolt av det mennesket jeg er - og hvorfor skal ikke jeg ha lov til å være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum og dum. Jeg klarer da i det minste å tillegge rette person innlegget- ikke dedikert meg selv.

Så skal vi se, Lion er Lion, men hun klarer det du ikke klarer og det er å ta ting som det er.

Du er antagelig svært overvektig og lider under det - derav har du lyst til å stikke meg grunnet gamle innlegg. Jeg er nå iallefall glad for at jeg ikke bruker mat som trøst, ei heller noe annet.

Er det galt syntes du å være stolt av kroppen sin???

Forøvrig er jeg ikke svært overvektig, men har sett meg selv som svært overvektig - det har vært en del av problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ikke som noen krise at jeg ikke alltid husker å rette opp overskriften.

Det er overhodet ikke noe galt i å være stolt av kroppen sin, men hadde du vært trygg på deg selv så hadde du ikke hatt behov for å tråkke på alle som av en eller annen grunn ikke har en kropp de kan være like stolt av.

Jeg har strevd med spiseforstyrrelser hele livet på grunn av opplevelser da jeg var liten - på grunn av vettløse mennesker. Problemet mitt har blitt forstørret av mennesker som fordømmer overvekt - mennesker som deg.

Ja, jeg har brukt mat som trøst, men jeg er likevel stolt av det mennesket jeg er - og hvorfor skal ikke jeg ha lov til å være det?

*klem*

Kjenner meg så igjen i det du skriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem jeg vil møte på dol?

Amiga, Svane, kie, female, raglan, nickita, birdie, manne, flisa, flisgubben ja og sikkert noen jeg har glemt:o)

De eneste jeg har møtt hitill av dolere er Lillelurven, nitni og happygirl. de to siste teller vel ikke siden jeg kjenner dem i RL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke her og nå

Ser det ikke som noen krise at jeg ikke alltid husker å rette opp overskriften.

Det er overhodet ikke noe galt i å være stolt av kroppen sin, men hadde du vært trygg på deg selv så hadde du ikke hatt behov for å tråkke på alle som av en eller annen grunn ikke har en kropp de kan være like stolt av.

Jeg har strevd med spiseforstyrrelser hele livet på grunn av opplevelser da jeg var liten - på grunn av vettløse mennesker. Problemet mitt har blitt forstørret av mennesker som fordømmer overvekt - mennesker som deg.

Ja, jeg har brukt mat som trøst, men jeg er likevel stolt av det mennesket jeg er - og hvorfor skal ikke jeg ha lov til å være det?

Du skal ikke bry deg om hva Shandy skriver når det gjelder kropp. Hun har alltid fremhevet sin egen kropp, og rakket ned på det hun kaller "kjerringer" som er overvektige.

Hev deg over det, hun er ikke verdt å bruke energi og krefter på.

Vær stolt over den du er, og den kroppen du har :-O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*klem*

Kjenner meg så igjen i det du skriver!

Takk :-)

Jeg vet godt at det dessverre er så altfor mange som kjenner seg igjen, og er så utrolig glad for at jeg endelig får faghjelp med mitt problem - selv om det er en vond prosess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke bry deg om hva Shandy skriver når det gjelder kropp. Hun har alltid fremhevet sin egen kropp, og rakket ned på det hun kaller "kjerringer" som er overvektige.

Hev deg over det, hun er ikke verdt å bruke energi og krefter på.

Vær stolt over den du er, og den kroppen du har :-O)

Egentlig er jeg fullstendig klar over det, men noen ganger føles det godt å ta til orde mot det jeg opplever som unødvendig tråkking på medmennesker.

Jeg vet heldigvis etterhvert hva jeg er verd, og har lært å være stolt av det ved meg som er bra!

Takk for støtten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-)

Jeg vet godt at det dessverre er så altfor mange som kjenner seg igjen, og er så utrolig glad for at jeg endelig får faghjelp med mitt problem - selv om det er en vond prosess!

Tro meg, det er _så_ verdt det!!

Men det har du kanskje begynt å merke selv? :-)

Nå er "cluet" her å finne en måte å komme ned i vekt på relativt kjapt (for en operasjon jeg må ha men ikke får før jeg er lettere) uten å få tilbakefall.

Prøver ut litt, men er skitnervøs til tider.

På den annen side tror jeg at jeg har jobbet med så mye grunnleggende at gamle reaksjonsmåter ikke bare dukker opp sånn uten videre.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg fullstendig klar over det, men noen ganger føles det godt å ta til orde mot det jeg opplever som unødvendig tråkking på medmennesker.

Jeg vet heldigvis etterhvert hva jeg er verd, og har lært å være stolt av det ved meg som er bra!

Takk for støtten :-)

Hei libra:o)

Ser du får en del sleipe kommentarer av enkelte her inne. Noen er veldig skarpe i tunga, men tåler ikke så mye tilbake. Forsøk bare å overse dem, eller le av dem.

Har fått en del dritt selv oppigjennom min dolkarriere og jeg skjønner faktisk ikke vitsen jeg.

*klem til deg libra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, det er _så_ verdt det!!

Men det har du kanskje begynt å merke selv? :-)

Nå er "cluet" her å finne en måte å komme ned i vekt på relativt kjapt (for en operasjon jeg må ha men ikke får før jeg er lettere) uten å få tilbakefall.

Prøver ut litt, men er skitnervøs til tider.

På den annen side tror jeg at jeg har jobbet med så mye grunnleggende at gamle reaksjonsmåter ikke bare dukker opp sånn uten videre.

:-)

Du jobber med å komme ned i vekt? Ikke sånn jojo slanking vel? Har du gått ned noe? Og vil du dele hvordan du gjør det?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, det er _så_ verdt det!!

Men det har du kanskje begynt å merke selv? :-)

Nå er "cluet" her å finne en måte å komme ned i vekt på relativt kjapt (for en operasjon jeg må ha men ikke får før jeg er lettere) uten å få tilbakefall.

Prøver ut litt, men er skitnervøs til tider.

På den annen side tror jeg at jeg har jobbet med så mye grunnleggende at gamle reaksjonsmåter ikke bare dukker opp sånn uten videre.

:-)

Det kan være skummelt å gå ned i vekt uten at gamle mønster blusser opp igjen, det er det jeg selv driver med for tida - er midt i prosessen med å rydde opp det gamle så jeg får hjelp underveis... spennende, vanskelig og utrolig lærerikt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei libra:o)

Ser du får en del sleipe kommentarer av enkelte her inne. Noen er veldig skarpe i tunga, men tåler ikke så mye tilbake. Forsøk bare å overse dem, eller le av dem.

Har fått en del dritt selv oppigjennom min dolkarriere og jeg skjønner faktisk ikke vitsen jeg.

*klem til deg libra*

Takk for støtten :-)

Dette går helt fint, jeg har ikke en gang begynt å bli skarp selv - er ikke den som tar kommentarer som den shandy kom med seriøst - hun har ikke sett meg og aner ikke hvem jeg er, så er det temmelig fjernt å la seg såre av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...