Gå til innhold

Hvem vil du møte på dol?


Lionn

Anbefalte innlegg

Gjest 5barnsmor

huff og huff for et vanskelig spm...

Ville ivertfall likt å møtt Kie på et lekeland med hele fammen.....*gliser ved synet*

Vin for henne har jeg "pratet" litt med....

og til slutt på denne altfor korte listen vi får lage sier jeg......: Flisa/birdie/lionn/velouria/molli/ogallesammenellersogså....he, he det var bare et ord det dahhhhhh

smil og latter fra døutrøtt etter helgen men fremdeles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    106

  • libra

    33

  • Melaisa

    23

  • shandy

    16

Mest aktive i denne tråden

Kanskje du kan være stand in for andor da?

Det kan jeg godt, Lion.

Vi du att eg skø skriva slik eg rør hell?

(kanskje ikke fullt så sjarmerende når man er kvinne)

(jeg har forresten store planer om en bergenstur til høsten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff for et vanskelig spm...

Ville ivertfall likt å møtt Kie på et lekeland med hele fammen.....*gliser ved synet*

Vin for henne har jeg "pratet" litt med....

og til slutt på denne altfor korte listen vi får lage sier jeg......: Flisa/birdie/lionn/velouria/molli/ogallesammenellersogså....he, he det var bare et ord det dahhhhhh

smil og latter fra døutrøtt etter helgen men fremdeles

Selvsagt DEG da ; )

Håper du får en fin sommer med alle dine!!!

klems fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff for et vanskelig spm...

Ville ivertfall likt å møtt Kie på et lekeland med hele fammen.....*gliser ved synet*

Vin for henne har jeg "pratet" litt med....

og til slutt på denne altfor korte listen vi får lage sier jeg......: Flisa/birdie/lionn/velouria/molli/ogallesammenellersogså....he, he det var bare et ord det dahhhhhh

smil og latter fra døutrøtt etter helgen men fremdeles

Jeg kunne veldig godt vært med på en tur!

En stor piknikk for eksempel. Men jeg må få noen flere barn først.. får prestasjonsangt av dere to. Men jeg kunne jo alltids tyvlånt noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff for et vanskelig spm...

Ville ivertfall likt å møtt Kie på et lekeland med hele fammen.....*gliser ved synet*

Vin for henne har jeg "pratet" litt med....

og til slutt på denne altfor korte listen vi får lage sier jeg......: Flisa/birdie/lionn/velouria/molli/ogallesammenellersogså....he, he det var bare et ord det dahhhhhh

smil og latter fra døutrøtt etter helgen men fremdeles

Jeg kunne veldig godt vært med på en tur!

En stor piknikk for eksempel. Men jeg må få noen flere barn først.. får prestasjonsangt av dere to. Men jeg kunne jo alltids tyvlånt noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du jo vennen.....hvor har du vært?

Jeg har savnet deg og holdt på å skrive på meldinger til deg på fredag men ble hindret....

bare så du vet at noen har lagt merke til at du har vært borte....

kos og klem fra

Takk for at du har lagt merket at jeg har vært fravikende her inne!!

Har bare hatt det litt stritt de siste ukene......men det kommer seg nok!

Skal dere på ferie i sommer , eller kose dere hjemme?!

Vi reiser til Danmark 2 uker i Juli....*gleder oss*

Klemser fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff og huff for et vanskelig spm...

Ville ivertfall likt å møtt Kie på et lekeland med hele fammen.....*gliser ved synet*

Vin for henne har jeg "pratet" litt med....

og til slutt på denne altfor korte listen vi får lage sier jeg......: Flisa/birdie/lionn/velouria/molli/ogallesammenellersogså....he, he det var bare et ord det dahhhhhh

smil og latter fra døutrøtt etter helgen men fremdeles

Så du har ikke blitt 6-barnsmor i løpet av helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg godt, Lion.

Vi du att eg skø skriva slik eg rør hell?

(kanskje ikke fullt så sjarmerende når man er kvinne)

(jeg har forresten store planer om en bergenstur til høsten)

Jeg kan møte deg til høsten om du lover å ikke snakke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trodd at du var en mann jeg Lionn?

Jeg ville forresten møtt flisa for å kverulere.

musikeren virker sånn passe sær, så det kunne vært artig å høre hva han har å si.

Til slutt virker jo avil veldig normal og sikkert lett å komme i snakk med siden hun virker til å snakke med folk i jobben sin. Får interressante perspektiver fra avil sikkert.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til no har eg møtt 94 stykker, så eg veit ikkje heilt hvilke 3 eg skulle valgt ut....

jo!

eg kunne godt tenke meg å møte ikke undertegnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Kunne tenke meg å møte SierDuDet, og hva jeg skulle gjort med ham? Jo gitt ham en saftig en mitt på tygga selvsagt, makan til ekkel person skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenke meg å møte SierDuDet, og hva jeg skulle gjort med ham? Jo gitt ham en saftig en mitt på tygga selvsagt, makan til ekkel person skal man lete lenge etter.

Phø.....pingler som ikke tør bruke nicket sitt tør neppe å slå til en flue en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møter meg selv.....i døra.....opptil flere ganger om dagen. Det får igrunn holde.

*ler meg skakk*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Phø.....pingler som ikke tør bruke nicket sitt tør neppe å slå til en flue en gang.

Er jo greit å ha overraskelsesmomentet da hvis jeg noensinne treffer ham (igjen?). Vil jo ikke at han skal slå først heller når han har lest dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til no har eg møtt 94 stykker, så eg veit ikkje heilt hvilke 3 eg skulle valgt ut....

jo!

eg kunne godt tenke meg å møte ikke undertegnet :)

Hmm...kan du ikke bare si meg da, så slår du tre fluer i ett smekk ;) Praktisk da gett *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Takk for at du har lagt merket at jeg har vært fravikende her inne!!

Har bare hatt det litt stritt de siste ukene......men det kommer seg nok!

Skal dere på ferie i sommer , eller kose dere hjemme?!

Vi reiser til Danmark 2 uker i Juli....*gleder oss*

Klemser fra

Heldiggrisen som skal til Danmark, det har vi gjort de tre siste årene og elsker det....men nå bygger vi hus og må gjøre det ferdig først....

Det blir en tur til Hunderfossen med barna når vi er i hus i slutten av juli....

og sydentur for mor og far i sept....

Stoooooor sommerklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo greit å ha overraskelsesmomentet da hvis jeg noensinne treffer ham (igjen?). Vil jo ikke at han skal slå først heller når han har lest dette...

Noen liker å kalle det overraskelsesmoment, andre kaller en spade for en spade.....feighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Noen liker å kalle det overraskelsesmoment, andre kaller en spade for en spade.....feighet.

Skjønner du ikke tull (heller) ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...