Gå til innhold

Hvem vil du møte på dol?


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    106

  • libra

    33

  • Melaisa

    23

  • shandy

    16

Mest aktive i denne tråden

Du ser jo bare hva som passer best for deg. Du er hjertelig velkommen når som helst vet du. :-)

Hybelen er fremdeles ikke ferdig. "Skjer ikke noe før man begynner..." Er egentlig fort gjort, men er snakk om prioriteringer.

Ellers har jeg det bra! Ikke så mye nytt egentlig, venter bare på ferien nå. Det blir dejlig!

Takk for det! Kan kanskje hende jeg tar motet til meg og ringer på døra di en dag da, vettu ;) Vi får se...

Forresten, av de jeg ikke har truffet enda, så har jeg lyst å treffe deg, Ann Marit (sprudlende dame!) og Lex Lea...om jeg kun skal nevne tre. De jeg har best kontakt med, bortsett fra deg, de har jeg allerede truffet opptil flere ganger. Trivelige folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Kan kanskje hende jeg tar motet til meg og ringer på døra di en dag da, vettu ;) Vi får se...

Forresten, av de jeg ikke har truffet enda, så har jeg lyst å treffe deg, Ann Marit (sprudlende dame!) og Lex Lea...om jeg kun skal nevne tre. De jeg har best kontakt med, bortsett fra deg, de har jeg allerede truffet opptil flere ganger. Trivelige folk!

Hvem er trivligst av de du har møtt da? :)

*Smiler sååå søtt...*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun uten bunn i.

Huff...det er for sent på kvelden for meg til å klare å løse slike "gåter" da...

Noen som er umåtelig glad i mat? Uten bunn?

Øh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...det er for sent på kvelden for meg til å klare å løse slike "gåter" da...

Noen som er umåtelig glad i mat? Uten bunn?

Øh...

.... uten bunn i. (Det skal rime)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... uten bunn i. (Det skal rime)

Unni? Hehe...henne er det forresten LENGE siden jeg har fått livstegn fra... men det er sikkert ikke henne heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unni? Hehe...henne er det forresten LENGE siden jeg har fått livstegn fra... men det er sikkert ikke henne heller?

Joda, går du videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss...det får'n si! Du har mail tilbake!

*Klem*

:oD

:o)

Skal svare så snart jeg får tid. Idag er jeg bare innom i full fart, skal avgårde...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...