Gå til innhold

Hvem vil du møte på dol?


Lionn

Anbefalte innlegg

Du jobber med å komme ned i vekt? Ikke sånn jojo slanking vel? Har du gått ned noe? Og vil du dele hvordan du gjør det?

*klem*

Foreløpig er det visst mest tankearbeid ;-)

Ellers har jeg kutta ned på brød, poteter, pasta og sånt. Foreløpig resultat er ca. 3 kg.

Om det er jojo slanking, vet jeg ikke.

Men får jeg den operasjonen jeg trenger før jeg evt. går opp igjen blir jeg glad. Da går det jo tross alt å trene hardere og mer regelmessig. Noe som jeg synes er digg!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    106

  • libra

    33

  • Melaisa

    23

  • shandy

    16

Mest aktive i denne tråden

Ser det ikke som noen krise at jeg ikke alltid husker å rette opp overskriften.

Det er overhodet ikke noe galt i å være stolt av kroppen sin, men hadde du vært trygg på deg selv så hadde du ikke hatt behov for å tråkke på alle som av en eller annen grunn ikke har en kropp de kan være like stolt av.

Jeg har strevd med spiseforstyrrelser hele livet på grunn av opplevelser da jeg var liten - på grunn av vettløse mennesker. Problemet mitt har blitt forstørret av mennesker som fordømmer overvekt - mennesker som deg.

Ja, jeg har brukt mat som trøst, men jeg er likevel stolt av det mennesket jeg er - og hvorfor skal ikke jeg ha lov til å være det?

Jo kjære vene, vær stolt av deg selv. Ingenting er bedre enn det. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, men er/blir du fornøyd med deg selv og din kropp, så er det ingen andres mening som spiller noen rolle.

Skjønner du?

At jeg har en kropp som er bortimot strøken etter alderen - gjør meg ikke direkte lykkelig det heller, men man må ta ting som det er og ikke skylde på vekta. Det er så lett som du nå gjør å bli fykende sinna. Det hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være skummelt å gå ned i vekt uten at gamle mønster blusser opp igjen, det er det jeg selv driver med for tida - er midt i prosessen med å rydde opp det gamle så jeg får hjelp underveis... spennende, vanskelig og utrolig lærerikt!!!

Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten :-)

Dette går helt fint, jeg har ikke en gang begynt å bli skarp selv - er ikke den som tar kommentarer som den shandy kom med seriøst - hun har ikke sett meg og aner ikke hvem jeg er, så er det temmelig fjernt å la seg såre av det.

Flott at du klarer å ta det slik da*s*

Heldigvis har jeg selv begynt å ta slike sleipe bemerkninger for det det er, nemlig bare vås. Men det var ikke så enkelt det skal jeg si deg. For ord kan såre like mye som slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dags dato er det ingen som har nevnt meg heller i en eneste Fu..... vi får danne en egen, eksklusiv forening, det er ikke mange av oss!

*nesten like blid*

Kremt..... Dårlig hukommelse?>:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig er det visst mest tankearbeid ;-)

Ellers har jeg kutta ned på brød, poteter, pasta og sånt. Foreløpig resultat er ca. 3 kg.

Om det er jojo slanking, vet jeg ikke.

Men får jeg den operasjonen jeg trenger før jeg evt. går opp igjen blir jeg glad. Da går det jo tross alt å trene hardere og mer regelmessig. Noe som jeg synes er digg!

:-)

Flott du liker å trene da:o) Jeg trener ikke så mye selv, men er en del ute i skog og mark p.g.a hunden*s* Han er flink å dra meg ut*s*

Så det blir nok en del mer aktivitet nå enn før vi fikk hunden. Men har ikke merket noe på vekta ennå:(

Men når man begynner å trene er det jo svært vanlig at man går opp noen kilo før man går ned. Det gjorde i alle fall venninna mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo kjære vene, vær stolt av deg selv. Ingenting er bedre enn det. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, men er/blir du fornøyd med deg selv og din kropp, så er det ingen andres mening som spiller noen rolle.

Skjønner du?

At jeg har en kropp som er bortimot strøken etter alderen - gjør meg ikke direkte lykkelig det heller, men man må ta ting som det er og ikke skylde på vekta. Det er så lett som du nå gjør å bli fykende sinna. Det hjelper ikke.

Jeg er ikke fykende sinna, og skylder heller ikke på vekta.

Mine problemer oppsto lenge før kiloene kom, de kom nemlig som et resultat av blant annet mobbing og vettløse voksne som ikke grep inn. Men den holdningen som du, og svært mange andre, legger for dagen gjør livet mye vanskeligere enn det bør være.

Man behøver ikke være ekstremt overvektig for å ha problemer skjønner du, det er nok at man tror man er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

nope. men det skal ligge en rapport fra et treff jeg var på.. aner ikke hvor den er nå, men den lå på DOL treff sia på spray, men den er nok borte nuh.

kjipt det :)

Måtte flytte den siden fordi Spray la ned hele hjemmesideopplegget.

Ny adresse er:

http://home.no.net/doltreff/

...og den er nærmest bare av historisk interesse nå. Men skal slenge på litt info om nettopp det når jeg får bedre nett-tilgang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

...er ikke så rent få. Så da er det håpløst å plukke ut bare tre. Jeg vil vel møte alle de jeg har tastet med eller som jeg på en annen måte har dannet meg et klart bilde av.

Men hvis jeg skal velge ut en kombinasjon av tre personer og møte dem samtidig, så vil jeg velge Lion og de som som har turnus som Webmaster, tilsyn.

Tror det kunne blitt et riktig interessant minitreff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...er ikke så rent få. Så da er det håpløst å plukke ut bare tre. Jeg vil vel møte alle de jeg har tastet med eller som jeg på en annen måte har dannet meg et klart bilde av.

Men hvis jeg skal velge ut en kombinasjon av tre personer og møte dem samtidig, så vil jeg velge Lion og de som som har turnus som Webmaster, tilsyn.

Tror det kunne blitt et riktig interessant minitreff :-)

Støttes!

*gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er ikke så rent få. Så da er det håpløst å plukke ut bare tre. Jeg vil vel møte alle de jeg har tastet med eller som jeg på en annen måte har dannet meg et klart bilde av.

Men hvis jeg skal velge ut en kombinasjon av tre personer og møte dem samtidig, så vil jeg velge Lion og de som som har turnus som Webmaster, tilsyn.

Tror det kunne blitt et riktig interessant minitreff :-)

Ja, det kunne blitt artig. Det hadde iallefall blitt råklining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt..... Dårlig hukommelse?>:-/

Hehe, jada, jeg vet at du nevnte meg en gang - men det er så lenge sia at jeg syns jeg har gyldig grunn for å starte en cognacdrikkende forening for oss som aldri nevnes... ethvert påskudd for å ta en cognac vet du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å ha truffet flere av dere ; men vil ikke nevne navn....flere enn 3 stk.

Selvsagt er jeg ikke tatt med denne gangen heller : ((

(Hvis noen husker meg ?!

Ha en fin ferie alle i alle fall !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å ha truffet flere av dere ; men vil ikke nevne navn....flere enn 3 stk.

Selvsagt er jeg ikke tatt med denne gangen heller : ((

(Hvis noen husker meg ?!

Ha en fin ferie alle i alle fall !

Mvh

Hei Vin,

Jeg husker da deg! :-)

Og vi kan gjerne ta en kopp kaffe hvis du har lyst: [email protected]

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...