Gå til innhold

Hvem vil du møte på dol?


Lionn

Anbefalte innlegg

Hmm...kan du ikke bare si meg da, så slår du tre fluer i ett smekk ;) Praktisk da gett *s*

hehehehe! ...vel, det blir jo egentlig berre 2 da, ettersom eg allerede har møtt deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    106

  • libra

    33

  • Melaisa

    23

  • shandy

    16

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy

Vi er selvsagt langt eldre enn deg, men Lion og meg ble altså spurt om legitimasjon på Scotsman her i mai, så vi holder oss himla godt.

Fjortisfjoller kan vi også late som om vi er.

Og Lion er bare 158 cm over havet (når hun står på en strand), så liten bør du neppe trenge å føle deg.

Hehe. Da så. Jeg blir også spurt om leg på scotsman... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe! ...vel, det blir jo egentlig berre 2 da, ettersom eg allerede har møtt deg :)

skjønt....berre og berre fru blom... *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tuller du vel. Ærlig talt Poetica jeg er da ikke et monster heller og jeg har jo sagt det gang på gang at jeg ikke bryr meg om andres utseende.

Det som er slitsomt er personer som selv hele tiden gnåler om å slanke seg å holder på å maler på det konstant. Et eksempel er ei (forhenværende) venninne. Jeg orka rett og slett ikke maset hennes, for det var kun vekta hennes det dreide seg om hele tiden. Det verste av alt var at hun ikke var noe særlig tykk heller, helt normalt lubben og kledde det. Knallpen i ansiktet osv.

Nå har hun fått gubben sin til å betale en slankeoprasjon - dvs skjære vekk fett og løshud. Pris 35 000. Det er jo hennes valg, men jeg syntes det er totalt unødvendig, for jeg vet hun ikke kommer til å klare å spise mindre etterpå allikevel.

Besettelse vil nå jeg si, for jenta er fin nok hun.

Men vi behøver ikke møtes heller vi, har ikke spurt om det jeg vel. Liker meg best for meg selv allikevel.

Så alt vel, ha en trivelig dag :-)

Jamen da synes jeg du skal si det slik du gjør nå, istedet for å gi inntrykk av at utseendet hos andre er så viktig, jeg er sikker på at det er fler enn meg som har vært litt usikker på akkurat det. :o)

For ellers, sånn som jeg kjenner deg, er du verken oppkjeftig eller usympatisk, og vi kjenner jo hverandre bittelitt etter hvert.

Jeg er enig med deg i noe, men uenig i mye (her på dol), vi er jo ganske forskjellige sånn sett, men noe i mot deg, det har jeg absolutt ikke, og det vet du innerst inne, det er jeg temmelig sikker på!

Så kanskje, engang når vi begge er blitt tøffe nok, kan vi treffes for en prat?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som vil møte meg. Og da blir det jo et stusselig møte.

du har sjølvtillit på høyde med min i dag ser eg?

*sukker og forbanner pms*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har sjølvtillit på høyde med min i dag ser eg?

*sukker og forbanner pms*

Her har lufta gått ut av ballongen etter at jeg avsluttet og i dag leverte fra meg ett stk. 3,5 års arbeide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har lufta gått ut av ballongen etter at jeg avsluttet og i dag leverte fra meg ett stk. 3,5 års arbeide.

....et antiklimaks er, om ikke annet - ett klimaks det også.........;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjempegøy hadde du/dere kommet innom og hilst på. Er jo en omvei, det er klart, og E-18 er ikke den mest interessante veien. Har du så dårlig tid da? Så kan dere gå innom noen av småbyene på veien, masse fine plasser. :-)

Det blir nok bare meg, for det høres utsom det blir Bodøtur på ungene og faren deres, etter at de har vært i Danmark. Da har jeg ei lita uke til rådighet før jeg må være tilbake i Trøndelag.

Tror nok jeg tar korteste vei over til Ulvik/Bergen, etter å ha vært innom Skedsmo og vasket unna klær etter Spaniaturen, jeg. Får ta turen til Kristiansand ved en senere anledning.... Alt avhengig av økonomien og, selvsagt...kanskje jeg tar ungene en tur med til Dyreparken i år også. Får se...

Ungene begynner i barnehagen 12. august, skal ha innkjøring da (som jeg regner med går aldeles utmerket), og selv begynenr jeg på skole måneden etter. Blir en travel høst...

Er hybelen ferdig? ;)) Alt bra ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som vil møte meg. Og da blir det jo et stusselig møte.

Jeg kunne godt tenkt meg å møte deg jeg:-) Så kan vi gi labb begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jada, jeg vet at du nevnte meg en gang - men det er så lenge sia at jeg syns jeg har gyldig grunn for å starte en cognacdrikkende forening for oss som aldri nevnes... ethvert påskudd for å ta en cognac vet du :-)

Å, sånn sett. Den er grei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....et antiklimaks er, om ikke annet - ett klimaks det også.........;-)

Takk. Du har rett :) Nå skal jeg i det minste sove hele netter og ikke minst slutte å jage ungene på dør i tide og utide. Arme kryp... At de så langt ikke har vært observert med lang-stokk-over-skulderen-med-lite-knytte-på-og-tårer-på-kinn er bare merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg å møte deg jeg:-) Så kan vi gi labb begge to.

Ja, for _egentlig_ er du like grei som meg? ;-) Det hadde nok vært et hyggelig møte. Helt sikkert. Så kunne vi kranglet om musikk. Fikk fullstendig overdose på rock for noen år siden og har, med få unntak, ikke funnet sjangeren spesielt sjarmerende siden. Nå går det i ... bedre musikk :) Eller kanskje jeg bommer nå, kanskje du ikke er rocker... Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dags dato er det ingen som har nevnt meg heller i en eneste Fu..... vi får danne en egen, eksklusiv forening, det er ikke mange av oss!

*nesten like blid*

Verden er rett og slett ikke klar for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liste er (klarte ikke å velge kun 3): Afrodite, Shecat, Marianne, laban, Poetica, Pi@ (lenge siden hun har vært her), Amiga, Female, Geir, gyrken, lionn, mettewa, ingera, livato. Nå har jeg helt sikkert glemt noen...

Tenk at noen skulle nevne meg her, det hadde jeg aldri trodd.

Kan jeg spørre om hvem du var før du ble Vanedis? Jeg er helt sikker på at du har hatt et annet nick før?

Hvis du ikke vil legge det ut:

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at noen skulle nevne meg her, det hadde jeg aldri trodd.

Kan jeg spørre om hvem du var før du ble Vanedis? Jeg er helt sikker på at du har hatt et annet nick før?

Hvis du ikke vil legge det ut:

[email protected]

Mail er sendt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bare meg, for det høres utsom det blir Bodøtur på ungene og faren deres, etter at de har vært i Danmark. Da har jeg ei lita uke til rådighet før jeg må være tilbake i Trøndelag.

Tror nok jeg tar korteste vei over til Ulvik/Bergen, etter å ha vært innom Skedsmo og vasket unna klær etter Spaniaturen, jeg. Får ta turen til Kristiansand ved en senere anledning.... Alt avhengig av økonomien og, selvsagt...kanskje jeg tar ungene en tur med til Dyreparken i år også. Får se...

Ungene begynner i barnehagen 12. august, skal ha innkjøring da (som jeg regner med går aldeles utmerket), og selv begynenr jeg på skole måneden etter. Blir en travel høst...

Er hybelen ferdig? ;)) Alt bra ellers?

Du ser jo bare hva som passer best for deg. Du er hjertelig velkommen når som helst vet du. :-)

Hybelen er fremdeles ikke ferdig. "Skjer ikke noe før man begynner..." Er egentlig fort gjort, men er snakk om prioriteringer.

Ellers har jeg det bra! Ikke så mye nytt egentlig, venter bare på ferien nå. Det blir dejlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...