Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overlevde du gårsdagen? Jeg må virkelig beklage at jeg var så ordknapp da jeg avviste å være med deg på fest. Men sånn går det når F skal ut og vi ikke har barnevakt.

For noe pisspreik...

Fortsetter under...

Skrevet

Overlevde så vidt. Nå har jeg sovet, sovet og sovet. Merkelig hvordan fire ekstra timer våken, blir til 32 timers ekstra søvn.

Trond kjørte ikke. Ble full som en dupp, men han var bare søt og snill. Jeg ble full som en halv dupp, bare. Men var nesten like søt og snill som Trond.

Nå skal jeg sykle på trimsykkelen min. Du er vel ikke våken på en stund, sikkert.........

Skrevet

Overlevde så vidt. Nå har jeg sovet, sovet og sovet. Merkelig hvordan fire ekstra timer våken, blir til 32 timers ekstra søvn.

Trond kjørte ikke. Ble full som en dupp, men han var bare søt og snill. Jeg ble full som en halv dupp, bare. Men var nesten like søt og snill som Trond.

Nå skal jeg sykle på trimsykkelen min. Du er vel ikke våken på en stund, sikkert.........

Var oppe og hoppet kl. 8, jeg.

Skrevet

Var oppe og hoppet kl. 8, jeg.

Hmm, ikke verst for en løve. Men du gikk vel og la deg igjen etterpå sikkert!!??

Forresten, hvor mange hopp tok du...?

Skrevet

Hmm, ikke verst for en løve. Men du gikk vel og la deg igjen etterpå sikkert!!??

Forresten, hvor mange hopp tok du...?

Her i huset er det ikke rom for å gå og legge seg igjen.

Jeg tok ca. 48 hopp.

Nå har vi grillet, for det er vel st.hans eller noe.

Skrevet

Her i huset er det ikke rom for å gå og legge seg igjen.

Jeg tok ca. 48 hopp.

Nå har vi grillet, for det er vel st.hans eller noe.

Og det sier du først nå? Nå er det for seint å grille, for jeg har spist annen mat. Dessuten har jeg heller ikke fått laget til noe bål.

Annonse

Skrevet

Og det sier du først nå? Nå er det for seint å grille, for jeg har spist annen mat. Dessuten har jeg heller ikke fått laget til noe bål.

Man trenger ikke bål for å grille.

Skrevet

Man trenger ikke bål for å grille.

Man trenger bål for å feire St. Hans!

Skrevet

Man trenger bål for å feire St. Hans!

Nei, det er nok bare noe du tror.

Skrevet

Nei, det er nok bare noe du tror.

Jajja, det gjør i alle fall ikke saken bedre.

Skrevet

Jajja, det gjør i alle fall ikke saken bedre.

Nei, dette var ille.

Skrevet

Nei, dette var ille.

Nei hadde bare du klart å holde kjeft, så hadde jeg ant fred og ingen fare fremdeles. Hva er det som er så stort med St. Hans, siden du må skryte av det på meldinger på DOKTORONLINE...........

Skrevet

Nei hadde bare du klart å holde kjeft, så hadde jeg ant fred og ingen fare fremdeles. Hva er det som er så stort med St. Hans, siden du må skryte av det på meldinger på DOKTORONLINE...........

Det store er at man blir mett.

Annonse

Skrevet

Skrevet

Ok. Mett ble jeg også, så da hadde jeg tydeligvis en slags St.Hans, jeg og.

Er du snill og gir beskjed litt tidligere når det blir julaften?

Skrevet

Ok. Mett ble jeg også, så da hadde jeg tydeligvis en slags St.Hans, jeg og.

Er du snill og gir beskjed litt tidligere når det blir julaften?

Julaften kommer på kjerringa hvert år.

Skrevet

Julaften kommer på kjerringa hvert år.

Betyr det at du ikke har tenkt å si noe?

Skrevet

Betyr det at du ikke har tenkt å si noe?

Jeg tror det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...