Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jammen natta da?

Hu' sover sikkert...pingla! ;-)

Jeg mener, da jeg var høygravid så jeg det som min soleklare plikt å spamme dol.

Men men, noen er visst mer ansvarsbevisste enn andre.

*setter nesa i sky*

;-)

Men, sånn mellom oss: Hvordan er det å gå gravid 5!! ganger? Hvordan holdt du ut? Å være gravid er noe av det verste jeg har opplevd.

Men, sånn mellom oss: Hvordan er det å gå gravid 5!! ganger? Hvordan holdt du ut? Å være gravid er noe av det verste jeg har opplevd.

*ler*

5 helt forskjellige opplevelser.

Å bli behandla som ei dronning er heller ikke å forakte.

Og magen min er definitivt penere med babyfyll enn uten

Jeg lurer fælt på hvordan det er å se minsten bli større og større _uten_ å være gravid igjen, jeg.

Men nå er hormonspiralen på plass, så da får jeg vel oppleve det også. Skal bli rart å endelig tre ut av ammetåka etter å ha vært i den i ganske mange år nå :-)

*ler*

5 helt forskjellige opplevelser.

Å bli behandla som ei dronning er heller ikke å forakte.

Og magen min er definitivt penere med babyfyll enn uten

Jeg lurer fælt på hvordan det er å se minsten bli større og større _uten_ å være gravid igjen, jeg.

Men nå er hormonspiralen på plass, så da får jeg vel oppleve det også. Skal bli rart å endelig tre ut av ammetåka etter å ha vært i den i ganske mange år nå :-)

Joda, men det må da være et helvete å ikke kunne ta seg en røyk og ikke tøtche alkohol i 5 ganer 9 mnd.

Annonse

Er det ikke litt i tidligste laget, da...?? Så vi får ikke håpe det.

Nei, det som har skjedd antageligvis, er at gubben hennes sa nei til å slepe med seg flere kilometer med skjøtekabel til PC'en, ut til svaberget der de sitter og griller St.Hans-maten sin i kveld! :-)

Birdie er sikkert i Tyskland og ser på Formel-1 sammen med gubben. Eller så har hun dratt et pc-fritt (går det an?) sted mens gubben er i Tyskland og ser Formel-1. Eller så føder hun.....

"Eller så har hun dratt et pc-fritt (går det an?) sted.."

*hyl*

Sånt må man ikke engang snakke om!!!

Nei, det som har skjedd antageligvis, er at gubben hennes sa nei til å slepe med seg flere kilometer med skjøtekabel til PC'en, ut til svaberget der de sitter og griller St.Hans-maten sin i kveld! :-)

Og svikter DOL??

Uhørt!

Det finnes da faktisk bærbar pc!

;-)

Mens det som VIRKELIG skjedde var at jeg satt i nabolaget ditt og kuula'n. ;o)

Annonse

Jeg, ja! :) Du og?

Har nok kokt over et par ganger i løpet av dagen, men ikke pga. deg. Forb** mannfolk, unger og alt det der..! ;o)

Ellers fikk jeg enda et år "uventede" penger mens det knap som verst - feriepenger etter datajobbinga denne gang - så i dag har jeg plantet i kasser og krukker, i god inspirasjon etter besøket! Og så har jeg spist de DEILIGSTE jordbærene!!

Har nok kokt over et par ganger i løpet av dagen, men ikke pga. deg. Forb** mannfolk, unger og alt det der..! ;o)

Ellers fikk jeg enda et år "uventede" penger mens det knap som verst - feriepenger etter datajobbinga denne gang - så i dag har jeg plantet i kasser og krukker, i god inspirasjon etter besøket! Og så har jeg spist de DEILIGSTE jordbærene!!

Du verden...! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...