Gå til innhold

Min (snart)eksmann har tatt alle pengene

Anbefalte innlegg

Gjest fly forbannet

Min mann bestemte seg i går for å ta ut separasjon pga en totalt tåpelig grunn.

Dette er noe han truer med når han ikke får viljen sin.

Nå har jeg derimot gått på akkord med meg selv altfor lenge og vært så ettergivende og kuet at nå er det slutt.

I går gav jeg ham klar beskjed, jeg finner meg ikke i en slik behandling.

Jeg er like mye verd som ham og nekter å innfinne meg med et liv kun på hans premisser,med stadige trusler.

Har to barn og er på vei med den tredje. Barna skal slippe å leve med denne usikkerheten mer.

Enten snur han og forandrer seg fort, ellers er det kroken på døren. (Jeg vet han kan, hvis han vil.)

Nå er deg jeg som setter betingelsene.

Men, det har seg slik at han har fjernet alle pengene på konti, inkludert mine feriepenger. Dvs. at jeg pr. dags dato ikke har noe å leve for. Digipasset til nettbanken har han gjemt, så jeg kommer ikke inn. Det er helg, og jeg kan jo heller ikke ta ut noen penger på mandag,all den tid han har tatt de ut.

Hva kan jeg gjøre ?

Anmelde ham for tyveri?

Han prøver også å kaste meg ut av huset, som vi eier sammen. Jeg mener det er lettere for ham alene og plassere seg et sted, enn det er for meg med barn inntil videre.

Huset skal selges i alle tilfeller.

Jeg må jo ha penger, og om 14 dager skal jeg reise på en lenge planlagt reise, som jeg rett og slett ikke kan gå glipp av.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60624-min-snarteksmann-har-tatt-alle-pengene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...