Gå til innhold

Så mange sure mennesker overalt.


Gjest beddila

Anbefalte innlegg

Jeg har jobba i serviceyrker i mange år, er folk blide er jeg blird igjen. Blir du for hyggelig skal folk ha deg til å gjøre det utroligste:-)) Stiller frua i huset litt stilig eller lettkledd blir det lett konsentrasjonsvansker, særlig når de står over deg å graver og spør. Jeg liker best å jobbe ifred å løse problemmene uten for mye innblanding. Konklusjon, er folk hyggelige så blir man hyggelig tilbake, tonefallet avgjør? tror jeg:-))

Til tjeneste:-))

Jeg sier som favn; hva i all verden har du for yrke som opplever at kvinnfolk henger lettkledd over deg og spør og graver? Og hvilket nummer ringer jeg?:-)

En vill gjetning fra min side er rørlegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daisy

Jeg jobber selv i butikk. Mener selv at jeg er ganske så hyggelig og høflig. Har hørt det av noen kunder også. Men etter at jeg selv begynte i butikk har jeg lagt merke til hvor lite interessert visse ekspeditører virker. Særlig på butikker som Rimi og Hennes og Mauritz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som favn; hva i all verden har du for yrke som opplever at kvinnfolk henger lettkledd over deg og spør og graver? Og hvilket nummer ringer jeg?:-)

En vill gjetning fra min side er rørlegger.

Itj rørlegger nej. Jobber med spenniing:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knottus

Skjønner ikke hvor dere møter alle disse sure menneskene jeg. De aller fleste jeg møter er greie og imøtekommende.

I butikken.

*sorry, kunne ikke dy meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er mye lettkledde damer i spenningen?

Neida, har sluttet med jobb hjemme hos folk, nytter ikke nåe man begynner å jobbe kl. 7, og folk ikke har stått opp. og det var på soverommet det manglet en kontakt:-)) Men det blir nå bare fantasier av det, men det fresker opp arbeidsdagen:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå, kunne ikke vært mer enig. Fikk merke det senest i dag.

Da skulle mannen min og jeg ut og handle for pengene vi fikk til bryllupet, og vi skulle handle for litt penger også. Vi skulle kjøpe: videospiller, 28 tommers TV, kondenstørketrommel og varmluftkomfyr. Og kanskje trådløs telefon. I utgangspunktet hadde vi lyst til å kjøpe det på Elkjøp siden vi hadde fått to gavekort der.

Vi sjekket pris på en Euronics, der fikk vi kjempeservice, men de hadde litt for høye priser syntes vi.

Så dro vi på Elkjøp i Tønsberg. Fy faen for en elendig service!! Og ikke har de peil på hva de driver med engang.

og så må man trekke kølapp tre ganger for å få hjelp til å finne ut av de tingene vi skulle kjøpe. Etter å ha funnet ut av hvilke ting vi var interessert i, så tok vi kontakt med ei i butikken og spurte hvilken pris de kunne gi oss på de varene. Å nei, da måtte vi gå innom like mange ekspeditører en gang til og få de til å skrive ned hvilket varenummer og pris og så komme tilbake til henne igjen så hun fikk regnet ut. Ja liksom vi gadd! Nope!

Så da dro vi heller på Power Coop. Med en gang vi kom bort dit sa jeg til ekspeditøren at jeg håpet at de ga litt bedre service enn på Elkjøp så vi kanskje gadd å handle der *s* Og det funket! hehe :) Kjempeservice fikk vi, og vi handlet varer for 20 000 kr der :)) Og kjempefornøyd var vi :)

Det er sikkert ikke store tapet for Elkøp-forretninga å gå glipp av de 20 000, men hva om mange tenker som meg og ikke gidder å handle der? DA kan det kjapt bli penger de taper.

Aldri om jeg gidder å gå inn i den sjappa igjen i hvert fall...

En annen ting som irriterer meg i butikker er ansatte som står og skravler med hverandre leeenge mens det står kunder rett ved og venter på hjelp.

Dessverre så er jeg dum nok til å si i fra innimellom også.. Jeg er så utålmodig når det gjelder sånt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg hørt at man aldri skal takke ja til....Etter å først ha klagd på maten, sende den inn og så få ut en ny, altså. Det er utrolig mange sleske og jævlige mennesker som er ansatt som kokker også. Spytter i maten og lignende ting....! De tar det personlig at folk klager på maten.

Wups - akkurat det tenkte jeg ikke på , hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...